Antagen !Spoky" | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sp0ky_

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
878
Reaction score
303
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Ditt discordnamn: !sp0ky_

Ange ditt födelsedatum Bra försök

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för jag är aktiv mogen + jag är på servern för att göra en förbättring och jag märker många folk inte vågar ta ton o plats i argument o ärenden och detta är något jag är bra på att gå in och avbryta där det behövs och säga till där det behövs. Jag är även rättvis och jag ser perspektiv från andras synvinkel inte bara ett håll. Och jag har rpat på unive sedan 2021 och gått fram o tbx på många olika ställen o positioner. Så jag har ju erfarenhet om både rpn och scenarion o regler. Och jag jobbar med många olika saker i taget och är bra på det. Så jag får många saker gjort rätt snabbt. Och jag har ansökt till staff 2 under hela min tid på unive första gången var för ungefär 1-2 år sen. Och jag lägger ner mycket mer tid på unive nu för dagarna och jag har inte lika mycke lust för att rpa inne på min karaktär så då kan jag vända på det och ansöka till staff tänkte jag.

Även att jag är rak på sak o ärlig frågar du mig t.ex är detta scriptet bra eller denna loggan nice fast den är jävligt ful så kommer jag vara ärlig rakt upp o säga nej jag tycker den är ful för bättre att vara uppriktigt så man vet ifall det är bra eller dåligt. Jag personligen tycker det är bättre för då kan du ändra det o göra det bättre och ärlighet varar längst jag tycker det är jätte lågt att ljuga för folk som frågar såna frågor. Men det beror och i vilket syfte man frågar mig vill man ha ett ärligt svar eller ifall jag säger det i ett syfte för att svara snäll.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Asså nu direkt här skulle jag säga rpn och bristen på kompetens och staffs som inte vågar steppa in jag satt i ett support samtal där staffsen inte sa ett ljud o agerade inte ett skit. Så staffs bör skaffa lite luft faktiskt o våga säga till och ta åtgärder. Sen att abuse vapen + bilar som kommer inte genom att folk har vänner som staffs så dom släpper in bilarna.

Det är de jag tycker brister på unive just nu

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Sätta gränser på vad folk tar in och pratar med varandra eller att man sitter 2 och 2 i ärenden så man håller koll på varandra eller att man skaffar ett system där man. Måste ha en neutral staff med i ärendet.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Du har lugn ton välkomnar dom i support och inte bytar samtals ämne och håller dig till ärendet och reder ut sakerna och därefter det e klart kan du ta nästa ärenden.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Asså jag har rätt chill schema i skolan så unive o skolan skulle inte ens krocka så det är inget du skulle behöva oroa dig över.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan mellan 2020-2021 någon stans där i mitten började jag spela har haft lite pauser här och där.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Aa jag skulle säga jag har väldigt mycket erfarenhet

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Asså jag har inget emot något av de man börjar alltid någonstans och börjar är en början det jag får från start tar jag sedan klättrar jag mig uppåt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka