Nekad Spliz. | Ansökan till Dubbelarbetare [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spliz.

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Ange ditt födelsedatum 28 Januari 2004

Vad heter du på discord? Spliz.#0252

Hur länge har du spelat på Multistaden? Ca 200h. Alla mina FiveM timmar är på Multistaden!

Hur många timmar har du på Multistaden? Som sagt ca 200h.

På vilket sätt skulle du som Dubbelarbetare tillföra serverns RP positivt? Eftersom jag har några anställda på Brittas Lyx & Sportbilar som jag vet sliter hårt även när jag inte är där så skulle jag ha mycket tid över att kunna hjälpa på Autoexperten och anställa ordentliga och bra personer som jag även där vet skulle jobba bra. Jag har ett bra sinne för just RP och inte någon har verkat irriterad eller stört sig på mig och inte som karaktär heller. Jag har redan lyckats på en kort tid att påverka servern RP otroligt positivt och vet att med att annat yrke också kommer kunna göra det där med. Jag kommer även tillföra serverns RP positivt genom det sättet att om jag någonsin märker att det inte finns tillräckligt med personal på ett av mina yrken kommer jag kunna hjälpa genom den nya karaktär som jag skapar. Det är en stor utmaning men jag är redo för det och vet att jag kommer göra ett bra jobb och utveckla andras RP bra.

Hur kan man skilja på olika karaktärer? Genom för det första, personens röst. Att dina olika karaktärer låter lika kan vara en stor "no-no" då det kan göra att RP:n nästan försämras även fast det inte behöver ha så stor betydelse. De olika karaktärerna bör också se olika ut, kanske genom ett osymmetriskt ansikte eller mörkare eller blekare hudfärg. Men till mestadels bör man tänka på karaktärerna agerande. Kommer den agera på samma sätt som din andra? Kommer det vara en stor skillnad mellan dem? Det är sådana saker man bör tänka på hela tiden. Som "ny" karaktär ska man även börja på ny kula. Du ska liksom inte känna folk i staden direkt. Utan vara som en nykomling. Man bör även inte ha samma personlighet, självklart kan även det ske ett undantag där då det kan vara så att man kanske har en brorsa som andra karaktär. Då kan det ju vara så att dem är rätt lika. Men inte samma person.

Varför ska just du bli Dubbelarbetare? Just för den anledningen att jag redan gjort ett grymt jobb på Brittas Lyx & Sportbilar och vet att jag kommer ha mycket tid över till att använda den andra karaktären och förhoppningsvis också vara chef där. Jag vet att alla kunder som kommer till mitt nya jobb även där kommer vara nöjda med det. Jag vill också kunna byta bland karaktärer då det ibland kan bli lite repetitivt att konstant köra samma karaktär. Jag vet iallafall till hundra procent att jag kommer utveckla servern RP-mässigt och att det kommer bli nöjda personer överallt. Jag kommer även att vara en väldigt aktiv person till servern och därför ha mycket tid att byta mellan karaktärer, men inte för ofta.

Varför vill du bli Dubbelarbetare? För det första för att jag älskar RP:n. Jag har alltid gjort allt jag kunnat för att skapa roliga och bra scenarion för alla. Jag kommer även ha mycket tid över till att jobba på båda karaktärerna även som chef över de olika platserna. Däremot finns det självklart vissa dagar man inte har tid för det. Men det löser man. Jag vill liksom även kunna testa på nya saker. Yrken, olika vägar i livet, testa på nya saker osv. Jag kommer även då inte att tröttna på att vara inne i staden.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej.

Har du förstått att vi ställer höga krav på Dubbelarbetare och att den kan bli indragen när som helst och alltid vid bans? Ja, naturligtvis.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Finns det något annat du skulle vilja berätta för oss? Inget speciellt.

+rep denna kille vet hur man rpar när jag var staff såg jag mycket av hans rp extremt hög och väidgt dukitg att rpa. STÖRSTA +REPEN

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka