Accepterad Splash2552 | Ban överklagan [Bengan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eric

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199007603162/

Ditt Hex-ID: 11000013e6d19da

Vad är din discord tagg? Eazy#1428

Vem var det som bannade dig? Bengan

Hur lång tid var din ban? 2 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom såg inte hela bilden, dom visste inte vad som hade hänt innan eller hur situationen såg ut. Förstår helt att dom banna mig ifall dom bara såg en liten del av de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev av sparkad av en motorcykel medans jag stod still av en väldigt bra vän till mig, sedan sparka jag av dem motorcykeln när de satte sig på den, sedan blev jag bannad. Min kompis skicka screen på ett meddelande som staffen skrev i ooc chatten, han skrev de efter han banna mig och de stod "Höj Rp nivån ni på motorcykeln". Hade jag sett de innan han banna mig så hade jag skärpt mig även fast vi bara skämta runt me varann.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker en Sv ban utav allt hade varit bra i detta läget, det är fredag och jag blir bannad i två dagar för något som egentligen är ett missförstånd, han trodde säkert att vi ej kände varann vilket gör de till skum rp.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De mesta har varit lall och powergaming vilket var i augusti 2021 när jag var ny till rp och unive, var förövrigt inte medlem då men jag har lärt mig efter varje ban och blivit skötsam generellt sätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha haft tänkt till om vad jag gjorde och inte gjort de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självfallet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart.

Jag kommer ge dig en till chans höj din Rp nivå och tänk på vad du gör!//mvh Bengan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka