- Meddelanden
- 78
- Reaction score
- 5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199007603162/
Ditt Hex-ID: steam:11000013e6d19da
Vad är din discord tagg? 1.ericc
Vem var det som bannade dig? Baagaarn
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de va ett missförstånd
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag såg några i en bil som jag kände igen och de hade skjutit mot mig innan så jag sköt dom, men de var tydligen inte samma personer, sen var en av dom staff och valde att ta sitt egna ärende och banna mig utan att prata me mig.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig, dock rätt för ja hade tydligen fått indragen men visste inte, men sköt för jag va säker på att de va samma som sköt mot mig tidigare
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mest lall och sånt för flera år sedan
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vart mer uppmärksam på att krimen va borta
Har du lärt dig någonting efter din ban? wja
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Ditt Hex-ID: steam:11000013e6d19da
Vad är din discord tagg? 1.ericc
Vem var det som bannade dig? Baagaarn
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de va ett missförstånd
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag såg några i en bil som jag kände igen och de hade skjutit mot mig innan så jag sköt dom, men de var tydligen inte samma personer, sen var en av dom staff och valde att ta sitt egna ärende och banna mig utan att prata me mig.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig, dock rätt för ja hade tydligen fått indragen men visste inte, men sköt för jag va säker på att de va samma som sköt mot mig tidigare
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mest lall och sånt för flera år sedan
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vart mer uppmärksam på att krimen va borta
Har du lärt dig någonting efter din ban? wja
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja