Accepterad Splash2222 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Splash2222

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? THÅTA#6763

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär är född 1990 och är 31 år gammal och heter Erik Johansson och som lite förvirrad men samt smart men man kan kalla det autism på ett sätt pga att han är lite speciell och kommer med både konstiga och bra / roliga ideer. Min gubbe är brorsa med Max Kalashnikov och har bott ihop ett tag men Erik flyttade en stund och kom tillbaka till sin familj i sverige med Max då. Dem är uppväxta på gatorna med mycket pengar och liten familj så dem har blivit mycket bortskämda men Max har jobbat mycket med gängkriminalitet och ska nu få med sin brorsa i denna värld. Men Erik är starkare en Max och Max är lite mindre pga att Erik är storebrorsan men max kom in i denna kriminela värld tidigare än Mohammed men som oxå en stark och kaxig kille med som är rätt crazy och tar mycket stora risker i livet. Och som har mycket framför sig med det nya livet. Hans bror kommer att ge han mycket information om sitt liv och lära Erik grunderna för denna värld och vem som är vem och hur man får tag i saker så som pistoler och större saker. Max och Erik har bara vart på ett kokain lab 1 gång tillsammans, så det är mycket mer framför detta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög RP nivå till servern. Jag kommer försöka utveckla både min och andras RP på servern. Jag kommer alltid försöka ha kul på servern. Jag kommer bidra med utvecklade scenarion som är roliga för båda parterna. Detta är vad jag kommer att bidra med mest till servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna så att det blir roligt. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Genom Vänner

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka