Accepterad spinnberg | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

spinnberg

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: spinnberg

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198142923522/

Vad är ditt discord namn? GarbageIRL 38cm#7031

Hur gammal är du? 18+

Berätta om din karaktär. Jamal Davis föddes ursprungligen i colombia. Men Jamal var 6 år och hans bror åkte hans föräldrar till sverige för att Jamal och hans bror skulle kunna ha ett bättre liv. Men blev inte som dem hade tänk sig. Jamals pappa gick bort när han var 7 år. Det blev svårt för mamman försörja de två barnen och dom hamnade i en svårt ekonomiska situation. En snabbspolning till Jamals tonåren gjorde han inte särskilt bra i skolan, men psykologi fångade hans ögon. Men insåg snabbt att han inte kunde följa sina drömmar att läsa psykologi på högskolenivå. Pga av familjens ekonomiska situation. Hans vänner erbjöd att hjälpa han med den ekonomiska situation. Om Jamal kunde hjälpa dem med att sälja narkotika. Dum och ung som han var hjälpte han till med detta. Polisen tog Jamal när han hade 12g opium på sig, eftersom han var över 21 fick han 5 månader fängelse. Släpptes efter 3 månader av gott uppförande. Efter detta har han inte rört narkotika och håll sig till rätt sida av lagen. Men han är kapabel till att göra det som krävs även om det skulle betyda att bryta lagen. Men Jamal väljer alltid att hålla lagen så mycket som möjligt.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tror att jag kan bli dra till många roliga och intressanta seranrion. Samt att jag tycker eran server verkar vara intressant.

Hur många timmar har du på FiveM? 3

Hur hittade du Multistaden? Google

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Hej tack för din WL ansökan! Du blir godkänd!
Välkommen!

MVH Pontus

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka