Accepterad Spindel | Ban Överklagan [Nedz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spindel

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199375822484

Ditt Hex-ID: 1100001545fae94

Vad är din discord tagg? Spindel♡#2455

Vem var det som bannade dig? Nedz.

Hur lång tid var din ban? 1 dags ban .

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: E2AAAC73-C9BE-46A3-ACBE-8B3D8FB95C9F.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hejsan. Jo jag vet och inte bara tror varför just de valde att lägga en ban på mig för att jag tog misstaget att laga en bil med riktig riktig dålig Kass Rp nivå inom lagning och inte bara öppna huven som jag inte gjorde men också tyckte jag också att det var konstigt och dumt av mig själv och köra iväg från piren i en Import bil i typ 100 kmh och man ska hålla en 80kmh hastighet och Förstått det nu verkligen .

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det som hände var att jag befann mig vid piren i en Rolls Royce så tog jag valet att inte öppna huven och bara laga bilen helt random utan Rpa på verktyg och det var också ett fel och därför jag som gjorde felet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte Felaktig jo varför undrar ni ? Jo för att jag tog min bil vid piren valde att inte öppna huven utan laga bilen bara sådär och där var 1 fel sedan körde jag iväg på direkten från piren för jag hade bråttom kan man säga till mitt gäng hus då jag skulle möte Min Gängmedlem och träffa om vad som hände med vice bossen men det var för sent blev bannad och fanns bra Anledning till varför och det har jag just nu förklarat .

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Hade väntat ut bansen eller göra det som jag gör just nu att Överklaga min ban .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att ta rpn inom lagning seriöst och inte ta det som att boom oooo jag kan laga och sedan faktiskt ha en bra Rp nivå på bilar när man ska laga och tänkte Logiskt som man bör i verkligheten i dessa situationer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut och ska aldrig göra om det igen och ska visa att jag kan bättre .

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår .

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka