Nekad SpiKen848 | Gäng ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SpiKen848

Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
9
Vad ska gänget heta? Firman

Vad är ditt discord namn? spiken13

Ditt födelsedatum: 10 Juli 2002

Har du några tidigare erfarenheter inom gäng rpn på servern? Jag har rpat kriminell på servern sedan juni 2022. Så skulle säga att jag har god koll på servern gäng rp generellt.

Vilka kommer du starta upp detta gänget med? fredriksson41
bilfirmanab
doktorisak

Är alla som ska vara med och starta upp kriminella? Om inte vilka är inte det? alla är kriminella

Vilken inriktning kommer du och ditt gäng att satsa på och varför? Vi kommer satsa på lite street/ kartell då vi tycker att det kan vara en rolig genre. Detta valet gör vi då vi vill hålla det till en seriös nivå som en kartell gör och inte bara flumma runt som street. Vi kommer arbeta med lite olika typer av kriminalitet. Göra lite utvecklade affärer på vapen samt deala lite med droger. Så anledningen till att vi valde street/kartell är för att vi vill uppföra oss som en kartell men ändå liksom glida runt i fina bilar och ha på sig lite snygga street kläder.

Vad är det som gör dig till en bra boss över detta gänget? Vad som får mig till en bra boss är att jag är extremt lugn av mig. Gillar sammarbete. Social. Jag är driven i rpn och vill att saker och ting ska hända. Jag skulle säga att jag är kreativ av mig. Gillar att skapa olika scenario. Jag gillar helt enkelt att kunna styra ett gäng som jag vill ha det tillsammans med mina medlemmar. Jag har tidigare haft ett gäng som var aktivt i ca 7 månader. Fick mycket med jobb osv där en period så var tvungen att satsa på det.

Vad är din vision med gänget? Min vision är att bygga upp ett gäng med social rp som inte väljer att använda vapen som första utväg. Jag önskar att kunna bygga upp en gemenskap där alla kommer trivas. Jag satsar på att vi ska kunna bidra med kreativ nivå utav rp. Jag hoppas på att kunna bygga upp ett relativt stort gäng på servern som är kända för att göra något bra i rpn :)

På vilket sätt kommer ni att kunna bidra med en positiv rp för servern? Vi kommer jobba med att hålla en hög nivå utav rp på servern med mycket roliga och kreativa scenarion. Vi gillar att driva på scenarion och dra ut på dem. Detta är något vi kommer försöka satsa på inom rpn. Samt visa att man inte alltid behöver lösa konflikter med vapen. Vi kommer använda vårt tyngsta vapen, Munnen :)

Har du läst igenom Gäng reglerna? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka