Accepterad spicy07 | Medlem ansökning (100gubbe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

spicy07

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus är mitt namn irl

Vad är ditt discord namn? starimthemoon

Vad är ditt födelsedatum? 23 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nisse berg. Nisse är 42 år gammal och kommer ifrån Sverige. Nisse födes i sverige med hans föräldrar Micke och Hanna. Micke och hanna hörde att Usa hade så bra jobb att erbjuda så hela familjen flyttade till usa. Nisse har två syskon som heter Flippa och Hannes. Nisse han är en glad man och förstår människor men han kan vara bestämd när han behöver. Nisse älskar bilar och det gör hans farfar också! Hans farfar har en egen 240. När Nisse var liten så meckade han och hans farfar med farfars gamla bilar mycket. Det är därför Nisse vill jobba på autoexperten dock hatar han att bli smutsig. Nisse älskar också fotboll det har han gjort sedan han var liten. Nisse gillar sport så mycket att han är galen i det. Nisse vill också bli Advokat för han älskar rättvisa och har velat bli Advokat sedan han var typ 13 år gammal. Han är inte så känslig och har ett stort självförtroende och det har hans familj med. Men han hade inte så bra självförtroende när han var liten för han blev mobbad av alla i skolan för att han var dålig på fotboll. Men Nisse fick nog det var därför han bestämde sig att börja träna mer fotboll. Och Nisse han blev bättre tillslut och då fick Nisse jättebra självförtroende för att han blev inte mobbad längre och idag är han lika grym som ronaldo (Säger hans mamma) . Nisse älskar också väldigt mycket gaming och spelar mycket när han inte är i garage eller är och spelar fotboll.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en snäll och rolig scenario. kommer att vara snäll mot mina kunder för alla vill ha en snäll att gå till. för jag tycker det är viktigt att vara snäll t.e.x om jag kör bil så åker jag förbi så frågar den om man kan få skjuts typ. så man ska alltid vara snäll. och kommer vara rolig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om några rånar en bank så ska det vara kul för både poliserna och rånarna. för man kan inte bara alltid vinna ibland får man förlora. det är inte en tävling.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm är att man inte få döda någon utanandledning. t.e.x om man e på sjukhuset så kan de inte bara komma fram någon och börj skjuta hen.vdm är att man inte få använda en bil som ett vapen. sunt förnuft betyder att man ska rpa logiskt. powergaming är typ om du kör in i en vägg i 200kmh och inte reagerar på det. Powergaming 2 som är att man bara spelar för makt och pengar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka