Nekad spicy07 | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

spicy07

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? starimthemoon

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nisse Berg den är 28 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll har respekt, och omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter nisse berg han är 24 år gammal. han älskar att köra bil och gillar mat. Han har väldigt många känslor som att ha lite damp och lite annat. Han älskar bilar och han älskar mycket fin mat. Hans mål är att få en dyr bil och ett fint hus kanske en fin tjej vem vet? Hans mamma dog när han va 13 år gammal i en dramatisk bil olycka. När nisse berg blev 18 år så firade han sin födelse dag vid hans mammas grav. Nisse berg har just nu fått 70 tusen kronor här i staden unive. Nisse Berg sammlar till en fet bil som kostar han 250,000kr. Nisse berg ska någon gång skaffa sitt dröm jobb vilket är Marja lisas. När han har nått sitt mål kommer han ksk kunna ha råd med ett hus som man får hoppas. Nisse berg har respekt mot alla i stan. Han har också väldigt bra humör.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en snäll och rolig scenario. kommer att vara snäll mot mina kunder för alla vill ha en snäll att gå till. för jag tycker det är viktigt att vara snäll t.e.x om jag kör bil så åker jag förbi så frågar den om man kan få skjuts typ. så man ska alltid vara snäll. och kommer vara rolig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om några rånar en bank så ska det vara kul för både poliserna och rånarna. för man kan inte bara alltid vinna ibland får man förlora. det är inte en tävling.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag gjorde power gaming och sen blev bannad jag har lärt mig av det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm om du använder ditt fordon som ett vapen, Rdm om du dödar någon utan anledning. Pg1 om du kör in i en vägg i 200 och inte rpar på skador. pg2 att du spelar för makt och pengar meatagaming tar information utan för spelet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej då

Hej @starimthemoon!

Vänligen byt så att ditt discord och steam namn är samma.
Du får 24timmar att ändra det annars nekas din ansökan automatiskt.
Vänligen svara på detta meddelandet när du har löst det!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka