Vad är din steam profil länk? jag vet inte var man ser det men jag hetter spenne på steam min vänkod är 1231905182 här är nått https://s.team/p/gnjt-jcnv/jvpgdjcv
Vad är ditt namn i verkligheten? spencer
Vad är ditt discord namn? norra_raggen #8595
Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2006
Berätta om din karaktär. köper och säljer bilar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för det här är den bästa rp som finns kör ingen annan heller så varför inte liksom
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för det är så många inne och jag har så kul när jag kör det
Hur hittade du Unive? min kompis visa mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli bättre och att få mer vänner
Vad har du som mål att uppnå på Unive? känna pengar och köpa nya bilar
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag kör bara unive för det är den bästa rp
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag fattar
Vad är ditt namn i verkligheten? spencer
Vad är ditt discord namn? norra_raggen #8595
Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2006
Berätta om din karaktär. köper och säljer bilar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för det här är den bästa rp som finns kör ingen annan heller så varför inte liksom
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för det är så många inne och jag har så kul när jag kör det
Hur hittade du Unive? min kompis visa mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli bättre och att få mer vänner
Vad har du som mål att uppnå på Unive? känna pengar och köpa nya bilar
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag kör bara unive för det är den bästa rp
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag fattar