Spelare77
Medlem
- Meddelanden
- 23
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 1259 — Övrigt
Anledning: lootar polisstash och ger till krim karaktär
Personal: ZeRo_Br1ks
Datum: 2026-07-02
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag lootade ett polisförråd och gav sakerna till en kriminell karaktär. Jag är medveten om att detta bryter mot reglerna och jag försöker inte säga att jag inte visste bättre, för jag kan reglerna.
Det som hände var att jag gjorde ett dåligt val i stunden och tänkte inte igenom konsekvenserna ordentligt. Jag fokuserade mer på situationen där och då istället för hur det skulle påverka servern. Efteråt insåg jag att det var ett tydligt regelbrott och varför det ledde till en permanent blacklist.
Jag förstår helt varför åtgärden togs och jag försöker inte skylla ifrån mig.
Tar du ansvar för det som hände? Ja jag tar fullt ansvar för det som hände. Det var jag som valde att loota polisförrådet och sedan ge vidare sakerna till en kriminell karaktär, och jag förstår att det är ett tydligt regelbrott.
Jag försöker inte skylla på någon annan eller hitta ursäkter för mitt agerande. Det var ett aktivt beslut från min sida och jag inser att det var fel i stunden.
jag kan reglerna och vet att sådant här inte är tillåtet, så det handlar inte om okunskap utan om att jag gjorde ett dåligt val. Jag förstår också att det påverkar rollspelsupplevelsen negativt.
Jag accepterar därför konsekvenserna fullt ut och respekterar att det ledde till en permanent blacklist. Jag ångrar att jag satte mig i den situationen och hade jag kunnat gå tillbaka hade jag inte gjort det alls.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att det inte räcker att kunna reglerna, utan att man måste följa dem även i stressade eller spontana situationer.
Jag förstår nu hur stor påverkan sådana handlingar har på serverns ekonomi. Jag kommer inte göra liknande misstag igen och hade jag hamnat i samma situation idag hade jag valt att inte göra det alls.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag förstår att en blacklist är tänkt att vara permanent och jag respekterar beslutet. Samtidigt hoppas jag att ni kan se att jag inte saknar kunskap om reglerna, utan att det här handlade om ett dåligt beslut i en situation.
Om jag får en ny chans kommer jag att visa att det här inte är hur jag spelar normalt. Jag vill bidra till servern på ett seriöst sätt och jag kommer vara mycket mer noggrann med mina beslut framöver. Jag förväntar mig inte att få en ny chans, men jag hoppas att ni kan överväga det baserat på hur jag faktiskt har agerat över tid och inte bara ett misstag.
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja