Spelare77
Medlem
- Meddelanden
- 23
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 1283 — Tredjepartsprogram
Anledning: .
Personal: Korpen__
Datum: 2026-07-08
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag använde ett plingljud som spelades upp när jag dödade någon. Jag visste inte att det räknades som ett tredjepartsprogram eller att det var förbjudet på servern. Jag hade aldrig som mål att Få någon orättvis fördel, utan jag tyckte bara att ljudet var kul att ha. Jag förstår däremot nu att reglerna finns av en anledning och att det inte spelar någon roll om jag hade dåliga eller bra avsikter jag borde ändå ha tagit reda på vad som var tillåtet innan jag använde det.
Tar du ansvar för det som hände? Ja. Jag tar fullt ansvar för det jag gjorde och jag försöker inte skylla på någon annan. Det var mitt ansvar att läsa reglerna och se till att jag inte använde något som kunde bryta mot dem. Jag förstår varför jag blev blacklistad, även om det inte var min avsikt att göra fel.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att även små modifieringar, som ett plingljud, kan räknas som tredjepartsprogram och därför inte är tillåtna. Jag har också lärt mig att man alltid ska kolla reglerna först istället för att anta att något är okej. Om jag får komma tillbaka kommer jag att spela helt utan några mods eller program som kan bryta mot reglerna.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag hoppas att ni kan ge mig en till chans eftersom jag verkligen har förstått mitt misstag. Det här har fått mig att inse hur viktigt det är att följa reglerna. Jag tycker om att spela på servern, men den här gången på rätt sätt. Jag vet att en blacklist är allvarlig, men jag hoppas att ni kan se att jag tar ansvar, har lärt mig av det som hänt och inte tänker göra om samma misstag. Om ni väljer att ge mig en ny chans kommer jag att respektera reglerna fullt ut.
Har du bevis som stödjer din överklagan? .
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja