Nekad Spegge | Medlem ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spegge

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198409239454/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? Spegge #2203

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Lärt Svenon född 1967-03-14 och har alltid drömt om att jobba på mekonomen. Han har 2 barn som heter Lars och Kerstin och bor i hus. Lärt gillar bilar, redan när han var 13 år gammal hade han 2 bilar. Hans pappa är bilmekaniker och hans mamma jobbar på sjukhuset. Han har haft en helt okej ungdom med mamma pappa och syster och många vänner. Han var duktig i skolan med bra betyg och alla gillade Lärt. Lärt gillar fotboll och att cykla. Lärt har alltid velat hjälpa folk och alltid brytt sig om folk. Lärt är trevlig mot alla och gillar dom flesta. Han gillar att lyssna på musik och att bada. Lärt har en dröm om att bli rik och ha mycket bilar. Men Lärt är för snäll så han brukar ge bort mycket, därför går inte drömmen så bra

Lärts farbror Cesar har vart tungt kriminell, han har gjort rån, mord, misshandel osv
Lärts morbror har vart polis en gång i tiden och kämpat emot Lärts farbror.
Men i senare dagar så började Lärts morbror också jobba som bilmekaniker.
Lärt har ett stort intresse i bilar och inom polisen
Lärts mormor dog när han var 7 år gammal. Lärt tänker väldigt mycket på sin mormor, när hon bjöd på kakor och bullar, när dom drack saft ute vid stranden. Mormor hade en gammal bubbla som var tvungen att skrotas pågrund av att dom krokade. Och det var så hon dog.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem eftersom att jag är en seriös rpare med många erfaranheter och jag kan verkligen bidra till bra scenarios och göra bra ifrån mig. Jag hatar lallare och jag är här för att vara seriös och dela med mig av vem min karaktär är och verkligen visa vart skåpet ska stå. Jag pratar aldrig OOC och jag följer alla regler i communityn. Jag har även spelat på många servrar och jag kommer att ta denna rollen på fullaste allvar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att den är stor och att det finns så mycket att göra. och att det verkar vara mycket social rp. och att vänner har pratat bra om servern. Det verkar också vara bra spelare och bra scripts. Och har bara hört bra om denna server från både vänner och youtube osv.

Hur hittade du Unive? På fivem svenska listan och vänner som har rekomenderat den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli anställd på mekonomen och Bara att ha kul och göra så att andra har roligt. Och uppnå hög rp nivå. Att inte lalla och att inte göra servern till en sämre server.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skaffa jobb, ha kul och bidra med bra RP så att servern utvecklas. Och göra så att andra har roligt. Och uppnå hög rp nivå. Och att göra servern bättre.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja, spelar lite då och då på andra men kommer prioritera denna först.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka