Accepterad specx | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

specx

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? specx_

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oliver Hernandez 23år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig omtänksam bilar

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hans bakrund är inte så ljus men har blivit bättre på senaste när bil intresset kommit från hans fader som jobbade på mekonomen. Oliver gillar att köra gamla goda bilar och drifta är han väldigt bra på. Speciellt nu på vintern passar det när hans plan är att skaffa jobb på mekonomen för att spara ihop till hans drömbil. Han har tidigare blivit dömd för många brott meen har jobbat sig ur kriminaliteten och vill bli bra och jobba vitt istället för svart.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bidrar med roliga och unika scenarion som fortfarande håller sig inom serverns regler, Är trevlig ingame och brukar vara väldigt aktiv. Har inte kört unive nu på ett tag och tänkte att det hade blivit kul igen så jag har koll på regler och så vilket gör att jag inte kommer vara något problem för serverns rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är när du endast kör för din egen vinning som tex i ett bankrån att du tar bästa op bilen i spelet för att du vet att den är snabbare än polisens bilar och det gör att det bara blir kul för dig och inte poliserna för dem har ingen chans istället kan du ta en med jämlik bil så att det blir en bra biljakt och bra på för båda parter.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har hänt har lirat unive sen 2021 ish så har ju blivit bannad o så o tagit pauser men jag har lärt mig efter de

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm random deathmatch de e när du dödar nån utan bakrundsliggande scenario eller så, Meta är när du tar info om ig fast från tex dc

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det tror jag inte men har mycket erfarenhet

Hej @specx

Du får inte heta samma sak ig som du gör IRL. Därför behöver du kontakta en mod för namn byte. Det gör du enklast genom att hoppa support.

Besvara detta meddelande när det är gjort. Du har 24h på dig innan din ansökan automatiskt nekas.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka