Accepterad Oliver Thunborg | Medlem ansökning (bacon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliver Thunborg

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dewin Alveblom

Vad är ditt discord namn? dewilito12

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oliver Thunborg 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Busig, snäll och lite orten

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär drömmer om matt känna mycket pengar och bli kriminell. Oliver vill hämnas på dom som dödade hans föräldrar. Bakgrund är att han växte upp väldigt fattig och hade inte ens råd att köpa mat till sig själv. Hans föräldrar blev dödade när han bara va 5 år. Oliver tänkte ta självmord för han inte hade nåt att leva för. En dag kom ett kriminellt gäng och sa till han om han säljer knark till olika personer så skulle han få några tusen till mat och nånstans att bo. Oliver började sälja knark och åkte fast för de och blev dömd i fängelse i 3 år trots att han bara va 14 år. Oliver rymde från fängelset och de kriminella gänget så om han fortsatte sälja knark skulle dom skydda han från polisen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en stark RP jag kommer också göra en bra miljö båda för mig och för medspelare.Jag kommer såklart följa reglerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att både du och medspelarna ska vinna på de så inte bara du vinner på det. Det innebär också att om du vinner så gynnar de bara dig själv och ingen annan och de är inte bra för de ska gynna båda.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja. Jag tog en gång en bil utan körkort och polisen stannade mig och kollade på regplåten och sa att bilen va anmäld stulen och polisen ville också se mitt körkort som jag inte hade.Jag hamnade i fängelse i 12 månader. Jag lärde mig att inte köra bil utan körkort och inte sno nåns bil.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vem och rdm. Vdm= man får inte köra på nån så dom där med mening. Rdm=

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tror inte de

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:

(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Jag har gjort de nu

Hej!
Du behöver förklara vad frågan innebär, du behöver ej ge exempel. Förklara denna fråga:

(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat)

Hej!
Du behöver förklara vad frågan innebär, du behöver ej ge exempel. Förklara denna fråga:

(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat)
Jag tog bort exempel och skrev bara om vad de betyder.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka