Accepterad specx | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

specx

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
5
Ditt discord namn: Specx

Ditt Hex-ID: steam:11000015831b2b0

Vad för typ av beslut gäller det? 180 dagars ban samt indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? Ankeshof

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att staffen valde att banna mig och dra mina roller för att från hans perspektiv ser det bara ut som att en bil kommer fram till mig och jag bara shoot on sightar han. Det är alltså felet att jag bara sköt direkt och inte pratade eller gjorde något annat. han nämde även att det blev shoot on sight även fast jag skjutit bilen som stog brevid mig men att jag sköt den bilen som inte skjutit mig. För jag tänkte bara att ifall ena bilen har skjutit mig och dem är med i samma gäng med samma boss och sitter i likadan bil klart jag skjuter han då ifall dem omringar mig när jag ska ta mina grabbar och dra därifrån. Men jag förstår då hur det ser ut för han som dör att han inte förstår kontexten eller liknande och inte var med sedan innan.

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser att det är felaktigt beslut dåden andra bilen som omringar mig inte den jag sköt hade precis dödat typ 2st av mina grabbar och sedan när den då kommer och omringar mig med en annan så drar jag en snabb koppling att dem vill ta mig så därför vill jag vara snabbare då jag även var i underläga så då tar jag upp mitt vapen och siktar först mot den bilen som skjutit mina grabbar men han kör iväg och bakom mig står den andra av deras bil kvar och då tänker jag att jag hinner inte kidnappa eller snacka utan måste döda han sedan fly från platsen så inte den andra bilen kommer tillbaka. Så jag sköt för jag kände mig under hot och hade en känsla att de skulle ta mig

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://streamable.com/oyoldz

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka