Inaktuell Spartan36 | Medlem ansökning [Röda gubben]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spartan36

Icke Medlem
Meddelanden
418
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad är ditt discord namn? Spartan36#2571

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 1998

Berätta om din karaktär. Joe Money föddes 1998 i göteborg . Joe är intresserad av vapen och han gillar bilar. Hans mål i livet är att köpa sin egna bil men hans familj är fattiga vilket betydde att han fick tjäna pengar själv. pappa jobbade som bilmekaniker, tyvärr tjänade han inte mycket pengar. Joes mamma var arbetslös därför tog pappan hand om ekonomin själv medans Joes mamma var hemma och tog hand om Joe två syskon. Hans lillebror var 9 år gammal och hans lillasyster var 10 år gammal. När Joe fyllde 13 så fick han hjälpa sin pappa som bilmekaniker och det tyckte han inte om. När Joe var liten så ville Joe bli kriminell eftersom han ville följa hans kusin fotspår. Joe kusin blev mördad av ett kriminellt gäng så på grund av detta så ville han bli kriminell för att hedra sin kusin och göra hämnd,

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med roliga scenarion, tråkiga scenarion, Bra Rp, Rolig RP, positiva vibes och mycket mer jag kommer helt enkelt endast bidra med saker som både servern och spelarna på serven vill ha men som jag samtidigt vill att serven ska ha,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? spela för motpartens vinst i ett scenario är precis som det låter, Tex om polisen vill stanna mig och jag inte har en rikitg anledning till att åka iväg(tex vapen och droger i bilen eller direkt efter ett rån) med min Import så ska jag kunna stanna och låta dem göra sitt jobb istället för att direkt åka iväg på vanliga trafikstopp oxå, eller att jag låter en person tex råna mig på mina Lsa eller Vapen eller Diamanter istället för att direkt försöka göra något åt saken

Hur hittade du Unive? vänner youtube twitch

+rep Bösta rparen 100%, han behöver medlem ASAP 💙

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka