Nekad Joey Boy | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joey Boy

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Colin

Vad är ditt discord namn? CS.

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Joe ollson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lite aggressiv,glad och omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: karaktär: min karaktär heter joe olson han är 173 och 21 år joe olson är också adopterad 1985 från rinkeby av 2 svenska människor så det är därför han har ett svenskt namn och efternamn. Han är en väldigt glad och rolig man som ser allting med en positiv vinkel. joe olson är väldigt varmhjärtad och öppen att möta nya folk och vägleda andra människor till rätt ställe. Min karaktär gillar att möta nya människor och bilar, om joe skulle berätta hur en fantastisk dag för honom skulle varit så skulle han sagt att den skulle börja med en stor god frukost sedan ett bra och flitigt tränings pass och efter det skulle han åkt och träffat vänner och nya personer för ett häng eller middag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är väldigt öppen till nytt folk och kan ta konversationer med dem och få dem att känna sig välkomna och ifall de inte vet vart de ska så kommer jag vägleda dem till rätt ställe

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för sin egen skull utan för rpen så om jag blir rånad tillexempel så ska jag inte jag bara spela för att det ska gå bra för mig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte brutit mot några regler

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm det betyder att du ej får döda någon utan någon andledning. Vdm drt betyder att du ej får andvända ditt fordon som ett vapen. Cop bait det betyder att du inte får medvetet få polisens uppmärksamhet för att du vill att de ska jaga efter dig. Meta gaming det betyder att du inte får sitta i tillexempel Discord och snacka med din kompis när ni båda rpar

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det var nog allt

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning:
Plagiat.
Länk på ansökan du kopierade av: Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka