Accepterad Spartan36 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spartan36

Icke Medlem
Meddelanden
418
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Spartan3636/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ac983e7

Vad är din discord tagg? spartan36 Spartan36#2571

Vem var det som bannade dig? Olof, Fini,

Var är du bannad? FiveM Servern,

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-22 210902.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För vart fini anticheat bannad, Felaktigt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Va på jobbet, fick reda att min bror vart fini ac bannad, Kollade med han en extra gång om han har använt någon slags tredje parts mjukvara han svarar då nej, Jag tror han även då jag är adminstratör på hans dator och han behöver min pinkod för att kunna ladda ner grejer,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig, Aldrig använt några slags tredjepartsmjukvaror vare sig jag eller min bror, kollat på när han spelat och hjälpt han ladda ner grafikpack och soundmod för vapen då han behöver min pinkod, Jag själv på min dator har 7 grejer, Steam, csgo, gta, fivem, assetto corsa, Forzahorizon5, och typ 20 screenshots och medal, Aldrig haft något slags fusk eller något, Enda jag haft va plingljudet som kommer när man skjuter någon i huvudet o de va för 2-3 månader sen då hade jag det i 2-3 dagar och kände att det va fel, samma gäller min bror, mitt rockstar konto blev hackat för 1-2 månader sen då skrev jag även till philip och limpis om dom kunde flytta över min karaktär till ett annat steam konto då rockstar support inte svarade mig, Fick inget svar, Fick då låna ett köpt konto av en vän, Nu när man kollar upp min o brorsans ban är det genom någon annans alias, Då jag vet mycket väl att jag aldrig fuskat o inte han heller,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Haft 5 tidigare bans tydligen, måste vart sv bans då jag ingen aning att jag blitt bannad 6 gånger trodde först 4 gånger, 3 felaktiga och en lång ban som jag ångrar mig rätt mycket,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingenting, Kanske väntat tills philip eller limpis gav mig svar men väntade liksom över 1 vecka på svar, så lånade det andra kontot bara för att komma in, Fick tbx mitt rockstar konto 1 vecka efter jag loggat in. Och trodde jag hade loggat ut från det jag låna och loggade in på det kontot som är länkat till min steam, Kan även vart personen som hackade mitt rockstar konto gått in o fuskat på fivem, Ingen aning hur det funkar, Vet iallafall att jag och min bror Kilejjr7 är oskyldiga och aldrig använt tredje parts mjukvaror, När jag går in i finis discord har jag inte ens banned user rollen...

Har du lärt dig någonting efter din ban? Mina gamla ja, Blivit en bra rpare. Skjuter betydligt mycket mindre, så fattar inte ens varför jag skulle vilja ha ''fusk'', Sköter min rp väldigt bra som jag ser de, Har fått ihop en skön pakt och tänker på univados därför jag ej skjuter. Rätt besviken hur jag dock blev skickad från dc så snabbt när jag bara ville ha en förklaring eller låta mig förklara mig, Är så grovt emot fusk att de inte går, Försöker själv bli staff för att sätta stopp på fuskandet, och Problem/lalleriet, Vet att det är rätt svårt att lyfta en anticheat ban men om det väl går hoppas jag att jag får den chansen att bli unbannad då jag vet att jag och min bror är oskyldiga

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Garanterat.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka