Nekad Spartan36 | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spartan36

Icke Medlem
Meddelanden
418
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Spartan3636/

Ditt Hex-ID: 11000015ac983e7

Vad är din discord tagg? Spartan36

Vem var det som bannade dig? Indian

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-15 190724.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte rpade på skador efter ett regelbrott har skett.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åker runt i en bil fullproppad, Vi åker förbi en skottlossning och killen börjar skjuta på oss för ingen anledning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ser det som felaktig, Då jag har hört på krim möten att man inte ska rpa när grova regelbrott händer, Så om staffen inte ser detta som ett grovt regelbrott att vi satt typ 6-7 i bilen och alla dog förutom 2 medans en shoot on sight hände så vet jag inte....

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. felaktiga bans, En som varade längre tid.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? rpat på skador, Men i mitt huvud där tänkte jag bara klippa. Så jag kan ta detta regelbrott till support, Och plocka upp min vän som va nära mig som blev shoot on sightad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja rpa på skador även fast regelbrott sker, Staffen speccade tydligen allt och tycker att jag skulle gjort det då ska jag göra de!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jajemän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka