Accepterad akhilinen e gaaaalennnn | Ban Överklagan [Troik.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alec.

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
3
Ban-referens
fivem-turbo-7p19 — FiveM, Utgår 2026-03-16
Anledning: Tar upp telefonen medans hen är död och skickar plats.
Bannad av: GladaGranen
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag var i en skottlosning där vi blev shoot on sightad och dog direkt efter vi hoppade ut ur bilen. Jag väntade en stund på sjukvårdare men ingen kom, så jag skickade gps till en via tjänsteappen. Men i efterhand så förstår jag att det kan har varit fel eftersom min karaktär var död.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar ansvar för det jag har gjort och jag förstår att det jag gjorde va fel och att jag inte borde ha använt telefonen när min karaktär var död. Jag ber om ursäkt för mitt misstag och det kommer aldrig ske igen.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att jag inte ska ta upp telefonen när min karaktär är död. Nästa gång kommer jag bara vänta på sjukvårdare.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att alla förtjänar en andra chans. Jag erkänner att jag gjorde fel och jag har lärt mig av mitt misstag. I stunden var jag irriterad eftersom jag kände att jag blev shoot on sightad och dog utan anledning, men jag förstår nu att mitt agerande ändå var fel. Jag ber om ursäkt och det kommer inte att hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Vill att gladagranen ska ta den och ingen annan då det är hans beslut

Tillbaka