Nekad Spartan36 | Ban Överklagan [Arvid]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spartan36

Icke Medlem
Meddelanden
418
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Spartan3636/

Ditt Hex-ID: 11000015ac983e7

Vad är din discord tagg? Spartan36#2571

Vem var det som bannade dig? Arvid.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-23 042446.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Sa ett fult ord? bara för att de va ägaren de spelar ingen roll person som person?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ägarens vänner gör dumheter och han låter dom?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skiteri om de va rätt eller felaktig? när ni nekar min banöverklagan vill gärna veta varför? då jag bokstavligen skriver att de va absolut inte meningen?´Sen att du Philip320 nämns var ett missförstånd? Och du fortsätter neka? Kan du inte adda tbx på dc och ha en konversation med mig istället?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. FELAKTIG BANNAD

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte nämna 320 då hade det nog inte vart permaban! men som sagt kmr inte låta någon sitta o säga att min mamma har blivit våldtagen? eller att jag är en H-unge spelar ingen roll om det är 320s vän eller kusin? Att jag inte tagit detta OOC är ännu bättre då jag faktist vill ha en chans att komma tillbaka? Men blir fortsatt nekad? ist för att sätta mig på en 20-30 dagars ban?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte nämna 320 då det förvärrade saken med 200% Men fortfarande förtjänade inte en permaban! och förtjänar inte att bli nekad utan att få veta anledningen? vill veta om det är för att DU PHILIP320 nämndes? eller om det bara var för grovt det jag skrev? men då tycker att jag dom som sa h-unge och att min mamma blivit våldtagen också ska få åtgärder!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Kommer ändå nekas vill bara att Philip ska fatta att det jag skrev va inte riktat mot honom och inte menat som han tror det är menat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka