Accepterad frankie.191 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

frankie.191

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/xaifstash/

Ditt Hex-ID: steam:110000163fdeaae

Vad är din discord tagg? riktig

Vem var det som bannade dig? Lasse

Bild på banmeddelande: lasseban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skrev H-unge i ooc.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag desynca sönder grovt in i min polare (7humle) o han blev såklart sur för ja döda nästan han så sen han skjöt mig o ja skrev ba h-unge snabbt för liksom aa vne varför men gjorde det, o han fatta ju att ja inte mena det vilket ni själv kan skriva o fråga han, sen så fick jag ban typ någon timme efter det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig tycker jag då man inte ska få ban för ja skriver h-unge i ooc då det inte klassas som hets direkt om jag inte hetsar imot o skit så tycker det va ganska onödigt gjort och lite av mig men fortfarande.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aa asså har tidigare bans men ett par e felaktiga och gamla så inga serösa direkt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat skita i o skriva i ooc, men de va ba snabb gjort o snabbtänk men inget ja mena då vi rpa på som vanligt direkt efter såklart.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aa asså vet att man inte får hetsa ooc men förstått, 100%%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yee

Tillbaka