Nekad Spartan36 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spartan36

Icke Medlem
Meddelanden
418
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Spartan3636/

Ditt Hex-ID: 11000015ac983e7

Vad är din discord tagg? spartan36

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-26 015539.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag valde att byta server. Och pratade dåligt om unive på stream, Vilket jag inte skulle gjort och jag ångrar mig! Då jag även efter jag lämna supportade unive streamers och philip när han gick live osv,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag bytte server, Lämnade respektfullt, Gjorde inget terrordåd, Sålde inte mina grejer, Valde bara att lämna servern då jag hade tröttnat och min vän öppnade en server o ville testa nytt, Sen blev det fel med alla streams osv, Men som vuxen ville jag inte ha någon drama!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej! Respekterar till fullo bannen! Förväntar mig inte en unban men testar då vissa av mina vänner och lillebror blivit unbannad! inte hundra procent att jag kommer spela då jag inte har så mycket tid eller spelar så mycket fivem! Bannen är ej felaktig då jag egentligen bara kunde lämnat server som jag gjorde från hela början! Och skippat gå in i liven som skapades och prata skit om servern! Det var impulsivt och såg ett klipp som gjorde mig väldigt arg! Philip har förklarat klippet på sin stream och jag förstår hans pov och att vi tog i lite för mycket i vad vi sa!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig haft en riktig ban alltid blivit borttagen max 1 dag efter! Förutom när jag blev anticheat bannad av Fini då mitt konto vart kopplat till ett konto som använt fusk! (obs inte mina konton)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skippat hoppa in i en stream och prata dåligt om servern! Vet inte om du kommer ihåg Philip med sa till en gemensam vän som vi har att vi bara borde sluta klanka ner på varandra och låta servrarna bara fortsätta flyta på! Den gemensamma vännen sa iallafall att du sa ok sen vet jag ej om det stämmer! De va onödigt med streamsen och skitsnacket! Jag har även gått ut och sagt onstream när jag spelade på den servern att Unive är den bästa servern i sverige bara att jag hade tröttnat och valt byta server då jag försökte finna det roliga i spelet igen!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Att byta server respektfullt och inte prata skit om servern/ägaren! Tror detta hade accepterats mycket lättare om jag ej hade gått live osv och klankat ner på folk! vilket jag som vuxen människa kan be om ursäkt för och stå för mina fel! Vet inte om denna bannen kommer bli lyft men hoppas att vi kan lägga de gamla bakom oss! Som sagt vill bara testa ifall det går och få unban inte hundra procent att jag kommer spela! Men kommer försöka mitt bästa att bevisa att jag ej är en dålig människa och absolut inte tycker dåligt om varken philip eller unive!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka