Accepterad Spartan36 | Ansökan till Servervakt [Shasta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spartan36

Icke Medlem
Meddelanden
418
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad heter du på discord? spartan36#2571

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 1998

Beskriv din dagliga aktivitet. Jobbar, varierade tider varje dag. sen går hem sätter mig vid datorn skriver lite jobb grejer. Sen så fort jag har tid så sätter jag mig o spelar unive.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen 1 mars 2023 så runt 6 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/josef/Downloads/Sk%C3%A4rmbild%202023-09-01%20171745.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt har i uppgift att underlätta för andra staffs som t.ex. mods, helpers osv. Genom att kicka/svbanna folk som t.ex. gör regelbrott framför dig eller står och slår folk på piren/sjukan som ett exempel. Och bara hålla koll på folket lite extra så alla sköter sig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Vart servervakt innan, Blev av med den efter en ban jag fick. Tyckte jag gjorde ett bra jobb. Och jag vet hur allt fungerar som t.ex. banbevis och commands. Och vill även hjälpa servern och hålla koll på spelarna.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är t.ex. reviva dina vänner när dom dör av bugg/skottlossning. Och även reviva sig själv när man dör eller buggar... Abuse kan även användas i vissa scenarion, som t.ex. toggleid så ser du folk genom väggar o skit. Och ett annat exempel är kicka folk för o vinna scenarion eller svbanna för o vinna scenarion.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka