Nekad Sparky- | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abc123sp

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199192978300/

Ditt Hex-ID: 11000014979b37c

Vad är din discord tagg? Sparky#0445

Vem var det som bannade dig? W1DDE#7378

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-05 001429.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att W1DDE bannade mig eftersom att han ansåg att jag gjorde fel. Jag vill även uppmärksamma att jag ej är bannad från FiveM Servern längre för att min Naod, W1DDE och min bror, Shadow kom på ett sätt att göra så att han kan spela Unive medans jag är bannad. De kom fram till att unbanna mig så att min bror skulle kunna ha tillgång till servern, med om dem såg mig komma in i servern åker både jag och min bror på blacklist. Detta är även varför jag inte la något på bilden ovan. Men tillbaka till frågan. Som sagt ansåg jag att W1DDE bannade mig för att han ansåg att jag gjorde fel i ett scenario. P.g.a detta varlde han att perma banna mig. Jag själv kan erkänna mina fel, så klart gjorde jag något som gick emot reglerna, men jag själv tyckte att det var ganska rimligt och att det skulle kunna hända vem som helst och när som helst.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som händer var att jag och mina vänner åkte till Lost Angels MC för att snacka med dem. En av mina vänner var hangaround där. Min andra vän höll lite på mot min vän som var hangaround där. Detta ledde till att en av Lost Angels MC Medlem sköt min vän. Jag visste inte vad jag skulle göra, skulle jag dra och låta det vara ellerr skulle jag göra något åt det. Det första som kom till min hjärna var att skjuta ner den personen som bärde på min vän när han var död. Detta ledde till att dem släpper min grabb, men jag hade inte möjligheten att ta honom så jag väljer att gå upp på ett tak och skjuta ner dem så att jag kan ta min vän till sjukhuset. Först ville jag snacka ut det med dem men de verkade inte bry sig, så det såg ut som det rätta att göra. Men som sagt hade jag ingen möjlighet att ta honom så jag väljer att åka därifrån. Därefter märkte jag att min import bil var helt buggat, alltså dens hjul höll på att dupeas hela tiden och få mitt spel att laggas. Så jag valde att dva, inte eftersom att få bilen i bra skick, utan för att ta bort buggen. Jag har märkt att den buggrn har hänt mig ganska ofta och varje gång jag lägger in min bil för att fixa buggen ställs den ej in så det enda jag kan göra är att dva den. Men jag förstår nu att han förstod det som SV-abuse, och det gör jag med. Från hans sida var det SV-abuse från mig, och jag fattar det helt. Det såg helt fel ut, men det var ej meningen att abusea mina perms. Under mina snart 2 år på Unive har jag aldrig velat ha en sådan RP. Men alla gör misstag och det ända man kan göra är att lära sig av dem. Efter ett litet tag träffar jag på dem i Paleto igen, jag vill bara sticka därifrån för att jag veta att de är mer än mig. Men dem kör efter mig, spärnger alla mina däck och prejar mig. W1DDE sa att jag powergamea, men jag rpade på skador, t.ex jag gjorde /me yr, blöder från pannan och stannade till och sa Aj. Men det verkade han ej höra. Jag fattar ändå när man är i noclip kan det vara lite svårt. Men det var det som hände. Jag hoppas att jag får en ny chans på Unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen var ungefär 90% rätt och 10% fel. Jag gjorde ganska mycket fel, sköt mot ett gäng som solo. Jag fattar ändå vad jag gjorde så att W1DDE gav mig åtgärder. Men jag tycker att en perma ban för det är ganska grovt. Jag hade en bra anledning som skulle säkert kunna häna IRL. Men som sagt fattar jag ändå vad han tänkte. Jag har lärt mig av de här åtgärderna. Det var ganska tråkigt när man inte kunde rollspela på Unive, gibbade bara CS. Jag hoppas att nu förstår mig och ger mig en ny chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blvit bannad bara några få gånger innan. Inte så grova åtgärder fick jag av dem. Några var felaktiga, resten fick jag unban på för att staffsen lyssnade på mig och förstof från min syn och vinkel. De bannen som var rätta enligt mig som jag fick unban av gjorde jag aldrig sen dess. Jag kommer inte göra om detta igen om jag får en ny chans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde ha gjort var att förhandla med dem. I början pratade jag med dem och försökte lösa en väg genom social rollspel. Men de ville inte riktigt lyssna på mig. Det enda vägen att få deras uppmärksamhet var att börja skjuta och lösa det genom det hårda sättet. Men jag var för hastig. Jag borde haft tålamod och prata med dem. Jag uppskattar denna fråga då den hjälper mig själv att förstå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som sagt har jag tagit lärdom av bannen. Om ett liknande scenario händer i framtiden kan jag lösa det på andra sätt. OCh jag förstår exakt varför W1DDE bannade mig. Jag hoppas att få en ny chans här. Jag uppskattar väldigt stort om ni ens läser denna. Tack för mig!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka