Nekad Sparky- | Ansökan till Servervakt [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abc123sp

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Asem

Vad heter du på discord? Sparky#0445

Ange ditt födelsedatum 6 December 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 16:00 - 22:00
Tisdag: 15:00 - 22:00
Onsdag 17:00 - 22:00
Torsdag: 16:00 - 22:00
Fredag: 14:45 - 00:00 (Mer ifall jag orkar)
Lördag: Beror på när jag vaknar, runt 12:00 - 00:00
Söndag: 12:00 - 00:0.
Nu när det blir sommarlov kan jag spela betydligt mycket längre.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag gick med Unive sommaren 2021 i slutet av Juli och därefter blev medlem efter några dagar.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 3 gånger och alla var felaktiga och därav fick jag unban. Vet inte vart jag ska lägga in bilden, går inte att copy pastea. Men jag har bild på det. QT sa att det var lugnt att jag bara skrev.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag uppfattar en servervakt som en person som finns där för att underlätta arbetet för staffs. Servervakter ska finnas där och låta problemen komma till en. Det går inte att man söker fel i folk. En servervakt har simpla kommandon så som /revive och /dv. Det blir jobbigt för så få staffs att hålla koll på en server med runt 200-400 personer online samtidigt. Servervakt ska vara som små staffs som bara hanterar lokala problem. Ressar ifall en buggas, dva bilarna ifall de är onödiga och laggar servern och banna folk som gör fel.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att jag borde få en till chans att bli servervakt för att jag har varit det innan. Jag har varit det väldigt länge. Fått indragen TVÅ gånger, ena gången var det en rensning på alla servervakter och den andra gången blev jag permanent bannad för att en staffs tolkade fel. Jag blev sedan unbannad av en Mod, och han förstöd att jag gjorde det jag gjorde. Jag tycker att jag är väldigt lojal till denna servern. Gick med juli 2021 och har aldrig kört någon annan server. Jag är väldigt engagerad för arbetet och jag tycker att jag själv passar väldigt bra. Ifall ni tycker att jag inte borde bli servervakt för jag har blivit permanent bannad en gång så tycker jag att ni borde ge mig en till chans. Jag har arbetat väldigt mycket som SV och hjälpt minimala grejer för servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Kooruption och abuse kortfattad är när han abusear sina perms. Några exempel på detta är när man exempelvis ressar mitt i scenario för att vinna scenariot. Man ressar sina vänner så och gör vad man vill. Man dvar sin bil för att sedan kunna ringa in den så den är full lagad. Det finns flera andra exmepl på perms abuse men detta var lite kortfattad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka