Nekad Spaden | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bullebyn

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Vill helst inte ge ut då de är public på forumet

Vad är ditt discord namn? ghfgfgh

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Han heter Hassan Abdullah och är 25 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Väldigt snäll mot alla och väldigt omtänksam och gillar att hänga med vänner samt skapa nya vänner.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hassan växte upp i ett väldigt stökigt område där han och hans vänner gick i skolan tills alla flyttade där ifrån. Hassans drömmer har alltid varit att jobba med bilar då han och hans vänner alltid gjorde de efter skolan så Hassan vill bli anställd på Mekonomen annars kommer han försöka jobba på någon bil affär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med sociala och roliga scenarion som gör så att alla inblandade har det lika roligt som jag har när jag rpar. Jag vill också försöka utveckla rp nivån å mycket som jag kan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man kanske inte ska spela för sig själv utan så att motparten också kan ha de roligt även om jag själv vet att jag enkelt kan vinna scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag vet ej om jag har blivit bannad här på Unive då de var ett tag sen jag körde fivem men jag vill försöka komma igång igen. Men min första gång jag blev bannad på en Fivem server var när jag precis hade börjat och jag ej visste om några regler så var planen att jag skulle råna en kille och då med hjälp av min bil körde jag över han, sedan fick jag reda på vad vdm var och vad de innebär

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, vdm, combatlogg, powergaming, powergaming 2, nlr, fear rp, fail rp, suntförnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag hoppas att jag blir godkänd så att jag kan köra igång redan idag.

Nekad.
Anledning:
Underutvecklad ansökan.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka