ezzi
Medlem
- Meddelanden
- 10
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? AMIR
Vad är ditt discord namn? ART1C31
Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: HEZZI hassan 25år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? vänlig,bussig,intreserrad
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: hezzi hade en tjej, de levde ett bra liv tillsamans tills de hände en bilolycka, tyvär så fick hezzis tjej svåra skador som ledde till döden. hezzi hade på bälte så han överlevde. hezzi var deprimerande och han levde ute på gatorna och hade det tufft med ekonmit och nu ser han bara framåt han har träffat vänner och nu jobbar han sten hårt som en skattjägare
Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp och rolig rp
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du väljer drag som gör att motståndaren får bästa möjliga utfall.
Det kan användas:
för att analysera vad som händer om någon samarbetar fullt ut
som ett tankeexperiment (”tänk om jag bara försöker hjälpa motståndaren?”)
i vissa modeller där man testar stabilitet eller rättvisa
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, copbait ,vdm
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill göra prestera bra om min rp så det blir bra för allihopa
Vad är ditt discord namn? ART1C31
Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: HEZZI hassan 25år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? vänlig,bussig,intreserrad
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: hezzi hade en tjej, de levde ett bra liv tillsamans tills de hände en bilolycka, tyvär så fick hezzis tjej svåra skador som ledde till döden. hezzi hade på bälte så han överlevde. hezzi var deprimerande och han levde ute på gatorna och hade det tufft med ekonmit och nu ser han bara framåt han har träffat vänner och nu jobbar han sten hårt som en skattjägare
Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp och rolig rp
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du väljer drag som gör att motståndaren får bästa möjliga utfall.
Det kan användas:
för att analysera vad som händer om någon samarbetar fullt ut
som ett tankeexperiment (”tänk om jag bara försöker hjälpa motståndaren?”)
i vissa modeller där man testar stabilitet eller rättvisa
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, copbait ,vdm
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill göra prestera bra om min rp så det blir bra för allihopa