Nekad Spaden | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bullebyn

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199219797755/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b12eefb

Vad är din discord tagg? @xanax191

Vem var det som bannade dig? boten_

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-07 175458.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig för att jag fuskade, vilket är ett allvarligt regelbrott och något som går helt emot serverns regler och staffsens förtroende. Jag förstår att mitt beteende förstörde väldigt mycket för andra spelare och för killen som hade live för folk som kanske var nya till rp eller aldra från servern. Att jag dessutom ljög i tidigare överklaganden gjorde det bara värre. Jag inser nu att det jag gjorde inte bara var ett brott mot reglerna utan det var respektlöst mot alla som spelar och jobbar för att hålla servern rolig och rättvis, för att också skapa roliga scenarion och för att höja rp nivån. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt även om det kanske inte ens gå att förlåta, men jag vill att ni ska veta att jag ångrar det jag gjorde och om jag på något sätt skulle kunna rätta till det jag gjorde så skulle jag gjort det utan tvekan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag loggade in på servern som vanligt fast jag hade fått fusk av min lillebror då han satt med mig och kollade på när jag spelade, jag åkte runt i en bil som jag hittade i grove street men efter några minuter så kom Syrianska och jagade mig. Jag körde uppåt mot Sandy för att försöka tappa dom men det kom bara fler och fler. Jag valde då att starta mitt fusk då jag visste att jag inte skulle komma undan utan det så jag hoppa ut och rikta mot dom då jag visste att jag inte hade något annat sätt att komma undan på, så bilarna började backa bakåt och vissa åka förbi mig men jag såg att en av bilarna stannade och hoppade ut så jag sköt ner dom och då såg jag att mer och mer folk började hoppa ut ur sina bilar för att försöka döda mig så jag sköt ner alla som jag såg med vapen då min lillebror och jag båda visste att jag skulle åka på åtgärder, så vi fortsatte skjuta alla som försökte döda mig tills polisen kom och sköt ner mig till min död. Jag hörde av min lillebror att en av bilarna hade en streamer i sig som live sände händelsen och skickade in det till staffs som efter runt 10 minuter senare bannade mig. Jag kommer som sagt vara 100% ärlig och berätta allt som jag kommer ihåg från händelsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill och kommer vara helt ärlig den här gången. Jag fuskade. Det var fel och jag ångrar det otroligt mycket. Jag har ljugit i tidigare överklaganden för att jag var rädd att inte få komma tillbaka till servern mer, men det gjorde bara saken värre. Det var ingen felaktig ban utan jag tycker staffsen gjorde sitt jobb som dom ska göra. Jag fyller 18 år om några månader och jag har inte så mycket tid kvar att sitta och spela längre och jag vill kunna spendera min sista tid vid datorn på Unive. Jag förstår om ni inte vill unbanna mig, ni har all rätt att neka. Men jag ber om en sista chans. Jag saknar servern och gemenskapen där, allt folk och alla scenarion med mina vänner och bekanta och jag vill göra rätt för mig den här gången. Jag vill säga förlåt till alla som jag förstörde för och speciellt till personen som live sände händelsen. Jag förstår att jag gjorde bort mig rejält och jag ångrar mig varje dag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 6 gånger under mina 2 år på Unive men jag minns inte till 100% vad jag har blivit bannad för alla gånger. Jag minns att i början på 2024 så c loggade jag då jag och min mamma behövde köra min lillebror till akuten och den andra bannen jag minns var i vintras där jag bröt mot powergaming 2. Jag lärde mig såklart av mina bans och det är inget som förekommer längre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda redan från början genom att inte fuska alls. Istället för att starta fusk under ett scenario för att enbart vinna det, borde jag ha respekterat servern, communityn och det arbete staffs lägger ner. Efter bannen borde jag också varit ärlig i mina överklaganden direkt, att jag försökte ljuga mig tillbaka var ett misstag som bara visade att jag inte var redo att ta ansvar. Om jag hade varit ärlig från början och visat genuin ånger, kanske jag hade haft en chans att återuppbygga något slags förtroende. Jag ser det nu i efterhand, och det är något jag verkligen har lärt mig av. Jag förstår att ni antagligen inte kommer unbanna mig då ni har 0 tollerans mot fusk och modd menyer men jag hoppas att ni förstår att jag ångrar det jag gjorde och ber om ursäkt till alla som blev påverkade av det jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har definitivt lärt mig mycket efter min ban. För det första har jag insett hur snabbt man kan förstöra något man byggt upp under lång tid. Jag spelade på servern fram och tillbaka i ungefär två år, och med ett enda dåligt val kastade jag bort allt det. Det har fått mig att förstå vikten av respekt, både för regler, för staff och för andra spelare. Jag har också lärt mig att ärlighet alltid kommer längre än att försöka ljuga sig ur problem. Mina tidigare försök att ljuga i överklaganden gjorde bara allt värre, och det har varit en ögonöppnare. Jag har insett att ansvar handlar om att stå för sina handlingar, även när det är obekvämt. Den här erfarenheten har fått mig att växa som person, och om jag någon gång får en chans igen så kommer jag göra allt för att visa att jag förtjänar den.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka