Nekad Spacesport | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spacesport

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Ange ditt födelsedatum 28 Augusti 2008

Vad heter du på discord? Spacesport#5115

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på helger kommer jag vara online och på vardagar så kommer jag mest vara online efter 16:00 kanske senare om jag har skola

Hur länge har du spelat på Unive? 2-3 månader ungefär tror jag

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle fortsätta att vara krim hos niners men jag skulle ha mer koll om någon gör något som skulle bryta mot reglerna för att jag vill ta mitt och andras rp till en högre nivå. jag kommer att underlätta för staffsen när det är mycket jobb som på helger då det kan komma in mycket lallare då kommer jag att hjälpa staffsen att kicka /svbanna om det göt något lite större regel brott men om det är så mycket så att det inte räcker så kommer jag att skriva /report så en staff kan komma och hjälpa till. jag vill även hjälpa icke medlemmar och medlemmar att utväxla sin rp nivå speciellt för icke medlemmar som inte kan reglerna till 100 procent

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag vill bli server vakt för jag vill göra servern till en bättre plats för alla att vara på med mindre lallare så att det blir roligare att rpa jag har även haft problen men folk som rdm lallare och mer och då är det skönt att kunna ta tag i problemen själv och inte behöva skriva report. jag vill även underlätta för staffs så det inte har så mycket att göra

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? som sagt så kommer jag svbanna eller kicka som en varning för folk som inte kan reglerna och hjälpa staffs. jag vill även få bra relationer till staffs och mods så att man kan samarbeta på ett bra sätt. jkag kommer även att bidra med att jag kommer vara ganska så aktiv och då kommer jag att kicka /banna lallare på servern som bara kommer in för att det vill förstöra rpn för all som vill ha roligt när det rpar men det som vill lära sig att kommer det vara mer som en varning så att det inte ska göra det ingen som att typ prata ooc som är vanligt hoss folk som är nya på rp

Varför ska just du bli servervakt? för att jag är snäll och jag kommer att att hjälpa folk som inte har så mycket rp erfarenhet jag är även aktiv på server. jag har även bra koll på grundreglerna som är viktigt att ha koll på när man spelar. jag kommer även att banna folk som bara vill förstörra men är det ett större brott så kommer jag att tillkalla staff som kan je det en längre ban så det inte kan förstöra mer.

Varför vill du bli servervakt? för att jag vill utväcka och jag vill ta en steg högre och hjälpa server till en bättre plats för alla att vara på för att jag tar mer ansvar att alla följer reglerna som finns på servern. jag vill även bli servervakt på just unive för att unive har ett bra community med många bra rp spelare som är snälla och trevliga p alla sätt

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan några som tex /dv tar bort fordon som typ står övergiva mitt i vägen så det blir mindre påfränsning på servern /kick (id (anledning kickar folk /sv till servervakter /svban man blir bannad i en timme /revive man revivar någon /noclip man kan flyga och man blir osynlig

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja det har jag men det var ett tag sen och jag har tagit mitt rp till en ny nivå nu

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka