Nekad Sp0ky_ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sp0ky_

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
880
Reaction score
303
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199183220415/

Ditt Hex-ID: 110000148e4cebf

Vad är din discord tagg? Sp0ky_23

Vem var det som bannade dig? AC

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-26 034211.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det har med en sak jag ladda ner till RUST som skulle göra det ljusare på natten för när det är natt på rust ser man inget så jag kollade runt lite jag hittade ish ett fusk där man kunde göra så det blir ljusare på natten men blev ju då lite scammad där så det var ett virus så när jag startar den skiten så har ju den startar massa skit osv. Så nån dag efter när jag tänkte in o lira lite unive så går det en stund och när jag väll sak gripa nån så kraschar jag (har blid på kraschen) så denna kraschen är i samma mapp eller informerade vad som orsakade kraschen och när jag kollar upp vilken mapp viruset ligger i så är det samma mapp som kraschen varnade om. Har ingen aning om hur det kan orsaka att jag blir AC bannad skrev o frågade toris ifall hon visste något om det men hon hade ingen aning och det står något med update.exe men när jag söker upp det så hittar jag inget på min dator angående update.exe så jag förmodar det är viruset som försöker starta i bakgrunden och den triggar antiviruset på något sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skulle gripa nån

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig då det är inget som var till för unive och jag har inte tagit bort viruset samt jag har sparat bilder så kommer ni se att det är viruset är kopplat till AC bannen på något konstigt sätt.

Har försökt få tag på mods som jag kan visa för i support men har inte fått svar så ifall ni vill kan jag jätte gärna komma support och visa för jag tycker det är lättare och förklara samt så kan ni nog förstå lite bättre. Sen så har jag ju kört på unive i snart 5 år och lagt en jäkla massa pengar och sen jag kommer inte ens fundera på att börja fuska heller man blir Catchad nån vecka senare så inte alls värt det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. detta är 2 gången dock föra löste toris blev bannad så fort jag tog ut bilen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nja asså vetefan it få viruset blir ju lite svårt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ska fan aldrig mer ladda ner ett skit igen kan man ju lätt säga

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka