Accepterad Soulmate123 | Ban Överklagan [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Soulmate123

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199226750882/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b7d07a2

Vad är din discord tagg? soulmate1847

Vem var det som bannade dig? esplund

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag o min kompis låg ner o vi var två o han var en o min kompis stog så nära han som riktade så jag fattade inte vem han riktade på så jag tog upp mitt vapen o riktade sen blev jag skjuten o jag fattar varför han banna mig men vi hade ett övertag o jag visste inte vem han rikta på så det var svårt i mitt läge o se vem han riktar på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi hade blivit jagade o vi körde in i en gränd o sen hoppa jag o min kompis utt o han som jagade oss hoppa utt o bena mig kompis o sen mig och sen så ställer min kompis upp o så riktar han som sköt ner oss på min kompis sen så ställer jag mig upp med vapen i handen sen så står min kompis så nära han som riktar så jag ser inte vem han rikta på oss så jag väljer att börja rikta mot han o sen så blir jag skjuten i huvudet och jag råka skjuta min kompis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså nej .Men jag ser inte vem han riktar på i det läget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad tidigare men kommer inte ihåg dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja hade kunnat ta upp händerna o haft mkt bättre rp men i den studen så tänkte jag vi har övertaget med 2v1.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har vet vad jag gjorde fel o jag fattar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka