Nekad SoraxorC | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SoraxorC

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? Soraxor2

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: bennert lindholm, 45 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? gammal skrikande gubbe

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bennert Lindholm 45 är en lugn men lättirriterad gubbe med skumt förflutet många kontakter och ett rykte folk känner till på gatan Han vill jättegräna börja jobba som en securitasoch kommer verkligen försöka få de jobbet för han har alltid velat bli de!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer va en bra role player och snäll, jag kommer bidra med fivem servern väldigt mycket och hjälpa till om någan kan va i fara och vara aktiv och skapa roliga scenarion för andra spelare Jag är respektfull kan samarbeta och vill hjälpa till att göra servern bättre och roligare för alla

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att du inte ska spela för egen vinning hela tiden utan du ska alltid försöka få den bästa rpn även om du kanske förlorar lite av dina värdesaker så allmänt kör alltid för bra rp och inte bara för du ska bli rik.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM och de är att du dödar någon utan anledning och vdm är att du kör på folk utan anledning NLR är att du kommer ihåg grejer efter din död och de är inte okej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag tror någ inte det
 
Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga
 
Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top