Nekad Ashti | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ashti

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oscar

Vad är ditt discord namn? Ashti

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ashti Ardalani

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, lite aggresiv men väldigt hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ashti växte upp i förorten under enkla förhållanden där pengar ofta var en bristvara. Redan från ung ålder förstod han att livet inte alltid är rättvist och att man måste kämpa för det man vill ha. Trots motgångarna har han alltid haft stora ambitioner och en stark vilja att lyckas. Han vill skapa sig ett namn, bygga upp ett stabilt liv och visa att hans bakgrund inte behöver definiera hans framtid. Än så länge vet Ashti inte exakt vilken väg han ska ta, men han är målmedveten, lär sig av sina misstag och tar varje möjlighet att komma ett steg närmare sina drömmar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och rolig RP där fokus ligger på att skapa bra scenarion för både mig själv och andra. Jag är respektfull, engagerad och försöker alltid utveckla min karaktär på ett realistiskt sätt för att bidra till en levande och underhållande server.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För mig innebär det att jag fokuserar på att skapa bra och realistisk RP istället för att alltid försöka vinna. Om situationen leder till att min karaktär förlorar spelar jag vidare på det för att ge både mig själv och motparten en bättre RP-upplevelse.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot reglerna. Det hände när jag var ny och inte hade full koll på alla regler och hur servern fungerade. Efter det tog jag mig tid att läsa igenom reglerna ordentligt och förstå vad jag gjort fel. Det lärde mig vikten av att ha koll på reglerna och att alltid tänka på att skapa en bra upplevelse för alla spelare.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Några av de viktigaste RP-reglerna är Powergaming, Metagaming, RDM, VDM, Combat Logging och att man ska värna om sitt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en seriös spelare och har precis blivit färdig med gymnasitet så kommer spänndera mycket tid bakom skärmen

!strogarennnnnnn [UNRP],​

Hej!För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

1. Hej!**För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka