Nekad Soozt | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Soozt

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sam

Vad är ditt discord namn? Sa.GFX

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2005

Berätta om din karaktär. Rassak ala bebsi ebn saed Balla thein shawarma
Född: 2000-04-16

Bakgrund:
Jag älskar Sverige och gör mitt bästa för att bli bra på den brata svenska. Min familj går före allt! Men tyvärr är alla i hemlandet förutom min bror Wahad ala bebsi salata Balla thein shawarma.
Vi strävar hårt för att ta över landet så våra föräldrar får komma in av migrationsverket! jag hatar poliser men älskar när dom hjälper mig.
Gillar att köra bil och träffa många personer och bara snacka. Har ett bilintresse!
Min karaktär är glad och arg. Har lätt att bli arg alltså.
Mina intressen är att köra bil!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra RP! och en person som använder medal som kommer sitta i supportäranden när de e fel!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid kan vinna själv. Man ska spela för RPn! Och inte bara för att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. RDM du får inte döda utan anledning, Copbaitning som är att du får inte göra saker för att få polisens uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja flera år!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte riktigt!

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärs barndom och framtida planer

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka