Accepterad Amir_yeezy | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amir_yeezy

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Amir

Vad är ditt discord namn? Miro2quick

Vad är ditt födelsedatum? 29 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Amir Al-hwaidi 2000

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, jobb,hjälpsam, mäktig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag är ny så har ej en direkt bakrung ej, men mina planer är att jobba, men jag vill helst/även bli krim/busig. jag kommer att vara seriös i det jag gör och jag gör mitt jobb, jag vill köpa egen bostad bil osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till seriös rp, sammarbete med andra spelare och skapa en bra miljö för både mig och andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du agerar för att den andra parten ska lyckas, även om det inte direkt gynnar dig själv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, snodde någons cyckel vid ett sjukhus, jag lärde mig att inte göra det överhuvertaget

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? inte döda eller köra på utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är mycket bra på roleplay och att vara seriös och ju mer jag lär mig om spelet ju bättre ledare är jag!

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lite mer om bakgrunden tack

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Amir Al-Hwaidi, född 2000 i Sverige, växte upp i förorten med sin mamma. Hans pappa stack tidigt. Som tonåring hamnade han i fel umgänge och började med småbrott. Efter att en nära vän dog började han tänka om. Nu försöker han välja rätt väg i livet ,men det gamla livet drar fortfarande i honom.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka