Nekad Sonny Pettersson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sonny Pettersson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Christian

Vad är ditt discord namn? Piketen90#1913

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 1990

Berätta om din karaktär. Jag heter Sonny Pettersson och han är 34 år gammal och född 1989-02-28 och är uppvuxen med min foster pappa samt min halv bror Ronny. Min uppväxt har vart stabil. jag hade en bra och härlig skolgång och tonåren präglades av moppar och brudar. när gymnasievalet kom valde jag då inriktning sam med för utbildning uniforms yrken då min dröm har vart att bli polis. jag har gjort värnplikten samt jobbat som deltidsbrandman och gjort en del utlandsmissoner. idag lever jag ett tryckt liv med både hus, Volvo och två hundar samt barn och frånskild. fritiden ägnar jag mycket i skog och mark då jag gillar både friluftsliv samt jakt det är även mina stora hobbyn. jag drömmer om att i framtiden hitta en fru igen samt komma in på polishögskolan så att jag kan förverkliga min barndomsdröm. det händer även att jag umgås med min bror Ronny en del på fritiden då även han delar intresset av jakt!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan nog bidra med rätt mycket gällande rollspel då det ligger varmt runthjärtat älskar att spela olika personligheter och detta verkar vara en rätt härlig server och är gärna med att bidra med det jag kan :D

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag men förnuft ska spela mina roller så att även min motpart kan vinna med och att jag inte kör ett eget (RACE)

Hur hittade du Unive? sätt en dela sov twichat samt prata med en kille i ett annat spel som vart rekommendera servern Anmäl

vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta den muntliga delen lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka