Nekad Sonny Kula | Medlem ansökning [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sonny Kula

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus Andersson

Vad är ditt discord namn? maki028418

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 1997

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sonny Kula, 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, arbetssam & polisdrömmen lever

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Född & uppvuxen i Göteborg, hade en tuff uppväxt i en familj där ekonomin var tight och kriminalitet lockade tidigt. Efter att ha hoppat av skolan skolan började jag arbeta som springpojke åt smågangstrar och lärde mig snabbt 'spelets regler'. Nu försöker jag ta mig ut ur det kriminella då drömmen om att bli polis ligger högt upp på listan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra och seriös karaktär.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? RPa

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej aldrig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? t.ex regeln RDM betyder att man ej får döda utan en bakomliggande anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nja inte vad jag kommer på.

Hej @Sonny Kula !
Utveckla:
"Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario"
"Vad kan du bidra med till serverns RP"

Du har 24 timmar på dig innan din ansökan automatiskt nekas.

Hej @GormStorming !

Vad kan du bidra med till serverns RP?: Jag vill bidra till Unives server genom att skapa en karaktär som både är unik och trovärdig, med en bakgrund som öppnar för samarbete och spännande konflikter. Jag strävar efter att alltid hålla en hög nivå av realism i mitt RP, där jag fokuserar på att följa serverns regler och värderingar. Mitt mål är att bidra till en levande spelvärld genom att skapa intressanta scenarion, stötta andra spelare i deras rollspel och tillsammans bygga en upplevelse som känns engagerande.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario: Att spela för motpartens vinst innebär att jag som spelare inte alltid sätter min karaktärs framgång i centrum, utan istället fokuserar på att skapa ett trovärdigt och rättvist scenario för alla inblandade. Det betyder att jag är villig att låta min karaktär förlora eller få negativa konsekvenser om det leder till ett bättre och mer engagerande rollspel för alla.

Nekad.
Anledning: AI

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka