Nekad Sonkiez | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sonkiez

Icke Medlem
Meddelanden
682
Reaction score
69
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Sonkiez123/

Ditt Hex-ID: steam:110000116614fec

Vad är din discord tagg? Sonkiez#6034

Vem var det som bannade dig? Anders Bergman / 320 ksk?

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: sonkiez - Copy.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom valde att banna mig pga att jag spawnade in pengar till mig själv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vet inte exakt när, tror jag blev offline bannad eftersom jag quitade gamet så antar att jag sov eller hade gått och lagt mig under tiden jag var bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig, jag gjorde fel. Jag vart arg efter det som hände med demote och det (aa ni kan hela historian) och det var det som ledde mig till det jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit på säkert 7 månader.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, det jag hade kunnat gjort är att faktiskt kontrollera det jag "känner" om det är rätt ord och inte gjort massa störda saker som jag gjorde. Det jag gjorde var ju efterblivet rent ut sagt och kommer ju inte hända igen då det är första gången med jag gör något sånt här efterblivet. Eller beror ju på om man räknar in det med Drobz men lärde mig ju också efter det. Detta är ju 2 olika saker men lär mig ju fortfarande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag inte ska gå runt och göra massa störda saker som jag gjorde i denna situation och att det inte är okej att göra det jag gjorde. Sedan har jag ju varit på lite andra serverar där jag inser hur dåligt FiveM sverige är. Rpn är dålig, ägarna är sämre än sämst. Man får en bra inblick till varför Unive är en bättre server än dom andra med. Saknar ju även unive för det är där jag har alla mina "polare" om man ska säga det så. Så kort sammanfattat, det jag gjorde var efterbliviet och bör inte upprepas. Jag som staff och HA krim under tiden borde också ha vetat bättre än att falla för tryck av spelarna jag var med att åka och skjuta. Vilket leda sedan till det som hände.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, var precis staff :/?

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka