Nekad Someone | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Someone

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
0
Ditt discord namn: ejjmen

Ditt Hex-ID: steam:11000015cf245d1

Vad för typ av beslut gäller det? medlem 2024 medlem 2025 medlem rollen sen verifierad sen elitdonator.

Vem/vilka tog beslutet? vet inte, automatiskt tror jag, de va ingen bott eller något som skrev till mig att ja fått indraget

Varför tror du själv att beslutet togs? för killen som hacka mig baxa mitt dc konto och lämna alla dc servrar tyver

Hur är beslutet felaktigt? min mail blev hackad sen bytte hackaren lösenord på mitt dc konto för de var de enda kontot jag hade kopplat till min email. sen lämnade han alla dc servrar och tog bort alla som jag hade addat som vän eller skrivit med, sen när jag lyckades få tillbaka kontot så hade jag tydligen inga roller kvar, ni kan se själva att jag inte fått indraget eller bannad inne på servern.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: vet inte vilka bevis som behövs, kolla discord logs så lär ni se, sen kan ni fråga berra, han drog min krim för inte sålänge sedan och då lär han ju sett att jag hade elitdon och de. sen lär ni se att jag ej haft några bans på jätte länge, säkert 1 år sen. sen om ja får indragen medlem så får man ju ban, så sånt kan ni kolla

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Din besluts överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka