Nekad Someone | Åtgärd Överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Someone

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
0
Åtgärds-referens
ID: 2977 — Normal (11.25p)
Typ: FearRP (§ 4.1d), Hets-OOC (§ 5.2)
Anledning: Ganska grov fear, skriker vid kidnappning samt hets ooc.
Personal: Borzy
Datum: 2026-05-16
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag minns inte exakt men jag tror vi krascha, sen hoppa dom ut och rikta, jag hoppa ut och tog upp mina händer, dom kidnappa mig till deras gänghus och sen ville att jag skulle gå ner på alla 4 och säga att jag var deras hund. dom pissade på mig ochså de dom inte får.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? jag anser att detta är felaktigt då dom själva brött mot regelbrott då dom pissade på mig sen har alec pittat mig innan denna händelsen, jag var då frustrerad då dom hela tiden pittar och håller på att förnedra en och massa saker, men varför jag tycker beslutet är felaktigt är för dom pittade oss så vi krascha. sen vill jag lägga till att dom pissa på mig och hota med att jag ska hunda men då sa jag nej, sen som irl de finns personer som hellre dör en att hunda för folk till exempel mc gäng. sen ska man inte göra så folk hundar heller, men de med att jag kalla dom h barn kan jag erkänna de va lite fear men inte grov, jag var arg då dom har pittat mig innan sen har dom kidnappat mig flertal gånger, dom har förnedrat mig innan, jag har behövt hunda för dom innan, de enda jag ser att jag gjorde fel i att kalla dom horungar, jag tycker at ni borde ta bort lite poäng för de enda jag gjorde fel i var att kalla dom horbarn.

Har du bevis som stödjer din överklagan? ja, https://medal.tv/games/gta-v/clips/mILDZOrwQ7ABD2ZLY?invite=cr-MSxsMGosMzA4NDAyOTIx https://medal.tv/games/gta-v/clips/mINEtcAb4FVzPbWpy?invite=cr-MSw3c3csMzA4NDAyOTIx

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

jag har lärt mig av mitt mistag och tänker inte hetsa. jag har aldrig tänkt göra de heller, de var bara att jag var väldigt arg och frustrerad

sen vill jag lägga till att jag kanse kommer bli polis kanse för jag har tröttnat på denna kassa krim rpn.

sen stog dom och skrek på mig och kalla mig h unge och då tänkte inte jag och kalla dom h unge för jag glömde bort att dom hade vapen riktade mot mig

Senast ändrad:
jag hoppas ni kan ge mig en andra chans då jag verkligen vill visa att jag förbättrat mig då jag gått och blivit sjukvårdare för att höja min sociala rp och lära mig mer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka