Nekad Sollan_ | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sollan_

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Sohlberg

Ange ditt födelsedatum 29 December 2005

Vad heter du på discord? Sollan_#4076

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag brukar spela varje dag
Måndagar 16 - 23
Tisdagar 16 - 23
Onsdagar 13 - 23
Torsdagar 18 - 23
Fredagar 15 - 03
Lördagar 12 - 03
Söndagar 12 - 23

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela i mitten av Juni och har inte bytat server sedan dess.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag vill kunna underlätta så mycket som möjligt för staff teamet. Jag hade hjälp till med att kicka/banna lallare för att det tar mycket energi ifrån mods och traniees att banna dem. Det finns många lallare på Unive för att det är en populär server där många spelare är den första gången de spelar på en RP server. Då är det viktigt att kunna lära det nya spelarna att kunna RP på det bästa sättet för att höja serverns RP nivå. Många spelare tycket att det är tråkigt med lallare på populära ställen som piren eller torget där det förekommer mycket vdm och suntförnuft. Jag själv blir väldigt trött när det händer och vet inte hur man ska RP på det om det kommer någon och sätter sig i sin bil utan att hoppa ur fast att man RP och skriver i /me drar ut honom/ henne och de inte svarar. Jag spelar ofta och skulle göra mitt allra bästa för att lära nya spelare att RP genom en kick, ban eller dm.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli en servervakt på just Unive för att det är min favorit server som jag endast har kört på sedan i början av sommaren. Jag försöker alltid göra mitt bästa genom att skicka en report när någon gör fel eller gör dålig RP inte för att vara elak utan att lära personen vad RP är och hur mycket det kan förstöra om de snackar OOC, VDM eller inte följer suntförnuft. Jag vill kunna hjälpa traniees och mod att banna dessa lallare som servern har mycket på just piren eller torget. Jag vill även kunna höja servern RP till det allra bästa och göra så att alla tycker att det är lika kul att RPa som jag tycker. Genom en ban kan man lära sig mycket om vad man inte ska göra och verkligen inte göra om det och det är därför jag inte hade tvekat att banna eller kicka någon som inte svarar på mina varningar om att personen gör fel.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag vill framför allt kunna höja RPn på servern genom att kicka de som gör fel och även att kunna underlätta för Staffs att inte behöva lägga tid på att kicka lallare nere vid piren. Jag tror att jag hade kunna hjälpa så mycket som möjligt för staff teamet och banna alla som gör fel och då kunna göra Unive till en bättre plats. Unive är en populär server där mycket nytt folk kommer in och jag vill göra mitt främsta att hjälpa det med RP så att de inte gör om det.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli en server vakt för att jag alltid har kul när jag RPar och vill även att alla andra ska ha lika kul som mig genom att banna de som gör fel. Det värsta som jag vet är när man försöker göra sitt bästa när man RP och så kommer någon som inte kan RP eller har läst regalerna och kanske snackar OOC eller tror att servern är GTA ONLINE fast på svenska och snor bilar. Jag vet aldrig hur man ska reagera på det i sin karaktär och när man skickar iväg en report är det redan för sent och scenariot är förstört. Och det är därför jag borde kunna hjälpa till i en sådan situation genom att banna personen som gör fel.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill alltid göra servern till en bättre plats genom att alltid göra en report när jag ser att någon gör fel. Jag hade kunnat underlätta för staffen genom att banna de som gör fel och förstör för de som vill RPa. Jag ser även sjukt mycket bilar som inte används eller som är trasiga. De bilar är på verkar mycket servern lag och jag vill kunna även där underlätta för staffs genom att dv bilarna som inte används. Det är även sjukt jobbigt när lallare tränger sig i körer och spawnar bilar samtidigt efter restart och då sitter alla och tjatar att bilen ska bli DV och ingen staff hjälper.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick id anledning, /revive id, /dv, /freeze id, /svban id, /toggleid

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad 3 gånger första för suntförnuft när jag började spela på servern, Andra för spawnmenu abuse som var ett missförstånd för att jag råkade spawna igen efter jag skulle gå. Tredje var för suntförnuft där jag råkade ta någon th i några sekunder på en väg för jag hade bindat det till Y

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka