solklart | Ansökan till staff [Philip]

• Trådskapare Trådskapare solklart
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

S

solklart

Gäst
Användarnamn: solklart

Hur gammal är du? 13/ 2007-04-06

Vad heter du? Herman

Vad heter du på discord? solklart#8104

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15:00 - 21:30 på vardagar och 11:00 till 23:00 på helger. Jag försöker alltid vara inne så ofta på servern jag kan, för att jag har verkligen en passion för staff arbetet.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle gjort allt för att hjälpa folk och se till så att alla spelare har en bra tid på servern. När jag som spelare ser folk skriva i report flera gånger och de inte får hjälp så hade jag önskat att jag fick hjälpa dem. Jag försöker alltid vara så positiv som möjligt! Och jag älskar att vara staff. Jag tycker liksom att det är kul att hjälpa folk för de blir så glada när dem får hjälp och jag blir också glad, sen så är det ett viktigt arbete att vara staff och jag försöker alltid hjälpa andra i staff teamet om de behöver hjälp med någonting. Jag tar rp:n väldigt seriöst och är väldigt sträng med kicks och bans för att inte servern ska fyllas med RDMare trollare osv, för alla på servern vill ju ha en rolig upplevelse när de spelar och det tar jag väldigt seriöst. Jag tar staff arbetet i första hand och spectatar mycket. Sen är det väldigt viktigt att de jag kickar eller bannar får berätta ur deras perspektiv så man inte bannar eller kickar folk i ens eget perspektiv så alla får en chans att berätta.

Jag kommer även sitta i discorden hela tiden när jag är inne på servern och jag kommer ta support hela tiden för att jag har sett folk som sitter i support flera timmar som inte får någon hjälp alls. Om jag blir staff så skulle jag kunna bidra till en väldigt fin och bra stämning inne i servern och i discorden samt i staff teamet, så det blir en bra stämning. Som staff är det också viktigt att ta kritik och inte bara använda sin makt som staff och typ banna hen som skickar kritik för att man kan inte vara en perfekt staff alla gör misstag och jag försöker alltid dra ner på alla klagomål. Jag vill alltid vara så hjälpsam som möjligt och försöker alltid hjälpa folk. Jag vill höja rp nivån så mycket de går.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har varit staff på två servrar tidigare och jag var staff på den första i ungefär 1 månad och servern hette Wonton Rp och den andra var jag staff på i ungefär 3 veckor och den servern hette Swedish Adventure Rp. På Wonton så började jag med staff och jobbade upp mig hela vägen till Head admin. På Adventure så kom jag upp till s.r moderator. Och staff teamet har alltid haft en bra relation på båda servrarna och vi har alltid kunnat lösa grejer ihop.

Har du några tidigare erfarenheter? Japp, som sagt så har jag varit S.r moderator och admin sedan har jag ungefär 700 timmar totalt på båda mina konton sammanlagt. Jag kan alla basic regler som servrar använder sig av som RDM, VDM, Powergaming, NLR, FearRP, FailRP, Sunt förnuft och så vidare. Jag tar det väldigt seriöst med regelerbrytare och moddare för det enda de gör är att förstöra rpn på servern och det vill jag såklart inte att de ska göra. Skulle säga att jag (enligt mig) har rätt så bra erfarenheter, jag vet hur man hanterar enkla till jobbigaste och svåraste situationer och löser det på rätt sätt. Tex att man inte bannar någon för att de rdmade, för att man måste ge de en chans så att de får förklara deras prespektiv så hen kan förbättra sig och inte göra det igen.

Vad kan du om skripts? Jag har aldrig varit så himla intresserad av scripting det enda jag kan koda är discord bottar :) jag har ingen aning om hur man skriver egna scripts till fivem. Så om staffs/ support behöver kunna scripta så får jag nog lära mig det. Jag kan lägga in scripts också vilket inte är så svårt men.

Senast ändrad:
Denna tråden har varit uppe ganska länge (enligt mig) och ingen Staff ansvarig har svarat så jag tänkte om någon Staff Ansvarig kanske skulle kunna svara.

Väldigt bra skrivet, Tycker att du har utvecklat dina svar på ett bra sett :).
Kommer be Multipvp eller Philip titta till den ;) .

Discord: !Scan1a#0320
Email: [email protected]

Senast ändrad:
Hej,
i och med en utvecklad ansökan och pågrund av bra erfarenheter med dig har jag tagit beslutet att du går vidare till muntlig intervju. Du kommer få info när intervjun kommer hållas :)

En sak också gällande en sak @solklart , jag antar att det var ett misstag när du gillade Hampus inlägg där han frågade hur du kan vilja bli staff på en server med otrevliga spelare och instabil community.?
CD246782-43C2-43D4-AD31-49DF92EF52E8.png

Kommer dra tillbaka mitt godkännande i och med det.

Låser och upp avarkiverar.

Enligt TS är det ett misstag som skett ang gillandemarkeringarna på hatposterna mot servern och därmed låter jag TS få tillbaka sin Väntar på intervju,

Ansökan har tidigare godkänts. Grattis :)

Låser och arkiverar

Tillbaka