solivox
Medlem
- Meddelanden
- 14
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-siren-ecln — FiveM, Utgår 2026-03-18
Anledning: dödar polis när det fanns andra utvägar
Bannad av: maximus_x99
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag åkte till en klädbutik för att byta kläder. Sen när jag kommer ut med min mask på (hann inte ta av den). Sen kommer det 2 poliser och säger "Du är svart, jag måste visitera dig". Och en av dem drar upp vapen (dem riktade inte). Jag springer där ifrån och polisen som springer bakom mig anropar fler kollegor. Sen springer jag in i en gränd och han skjuter mot mig. Jag springer ut till vägen och sen springer in i en annan gränd. Då tar jag upp mitt vapen och skjuter honom.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag står för vad jag har gjort. Och jag anser att denna ban är felaktig. För att när han skjuter mot mig. Då blir jag (karaktären) rädd. Och får adrenalin. Då springer jag in i en gränd tar upp mitt vapen och skjuter honom. Jag gjorde detta för att jag kände att jag inte ville hamna i fängelset och förlora scenariot. Som man alltid måste göra. Jag blev bannad för suntförnuft, vilket jag tycker är fel. Då jag skulle säga att detta är sista utväg om man inte vill bli gripen.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att man aldrig ska skjuta mot poliser. Om detta händer igen så kommer jag inte skjuta mot dem. För att jag inte vill bli bannad igen.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker verkligen om att spela på servern och vill fortsätta utvecklas inom rp:n. Jag förstår vad jag gjorde fel och jag kommer ta med mig det framöver.
Om jag får en ny chans kommer jag vara försiktigare i liknande situationer och prioritera bra rp och regler. Det jag vill med detta är att få till bättre scenarion för båda parter. Istället för att skapa konflikter som är onödiga.
Hoppas att ni godkänner denna överklagan. För jag vill in och rpa igen
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja