Nekad solivox | Åtgärd Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

solivox

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Åtgärds-referens
ID: 1690 — Allvarlig (18p)
Typ: FearRP (§ 4.1d), Sunt Förnuft (§ 4.1j), Grov Powergaming (§ 4.1h)
Anledning: krockar och voltar med bilen, rpar inte på skador. stannar och väljer att skjuta mot polis (inte sista utväg) Värnar inte om sitt liv och pratar i mobil när polisen riktar och han har handbojor.
Personal: BubbleGum
Datum: 2026-04-12
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var med i ett rån som senare eskalerade när polisjaktet drog igång. Situationen blev snabbt stressig och kaotisk, vilket ledde till en konfrontation. I samband med detta fattade jag flera snabba beslut som i efterhand inte var genomtänkta.

Efter att jag blivit gripen uppstod ytterligare en situation där jag, trots att jag var frihetsberövad, valde att försöka ta mig därifrån. I efterhand förstår jag att detta var fel agerat från min sida, oavsett omständigheterna kring ingripandet. Jag borde ha respekterat situationen och fortsatt rollspela korrekt istället för att agera impulsivt.

Jag inser även att jag använde kommunikation på ett sätt som inte var helt korrekt inom rollspelssammanhanget. Sammanfattningsvis var det flera beslut i stunden som inte höll den nivå som förväntas, och jag tar ansvar för det.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag har full förståelse för att åtgärder behövde tas, och jag respekterar dina beslut. Samtidigt vill jag ändå säga att en permanent indragning avmin krim roll känns som en väldigt hård konsekvens i detta scenario.

Detta var inte ett återkommande beteende från min sida, utan snarare ett enstaka misstag där jag agerade fel i stunden. Jag har lärt mig av detta och reflekterat över vad jag borde ha gjort annorlunda. Om jag får en ny chans kommer jag att vara betydligt mer försiktig, följa reglerna strikt och se till att bidra till en bättre och mer seriös rp. Jag ber om ursäkt över mitt agerande. Och det kommer inte framföras igen!

Har du bevis som stödjer din överklagan? Ja jag har bevis, från start till slut på rånet! Kan inte skicka hela då den är 15gb. Men om ni vill se från min sida. Så är det bara säga till.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka