Nekad soleroboi | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

soleroboi

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? N1Solero#1337

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Alfakir . Alfakir har haft en svår uppväxt med föräldrar som har tagit droger och missbrukat. Alfakir mamma var väldigt elak mot karl när han var liten. Hon slog honom gav han ingen mat osv. När alfakir var 7år så dog hans mamma: Och bara efter en månad dog hans pappa också. Sedan kom socialen och tog karl med sig. Karl trivdes på barnhemmet som han bodde på. Han hittade nya vänner och bra kompisar. Nu är det äntligen dags för alfakir att komma ut i det riktiga livet. alfakir är en omtänksam och snäll person med ett storhjärta. Nu drömmer karl om att börja jobba som polis och få flera att må bra. alfakir vill också ha massor av kompisar som är trevliga och snälla. Han drömmer också om att ha en Lamborgini. och ha många och snälla vänner!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med mycket då jag är väldigt engaerad i utvecklingen av servern, jag kan respektera staff och spelare på servern samt bidra med en bra rolig och social rp nivå. jag kan alla grundregler . Jag har läst regler osv o då jag kan göra roliga scenarion där båda sidorna har kul. jag vill gärna bidra med en utveckling på servern och bra rp!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda sidorna ska ha kul i ett scenario. och inte bara jag.

Hur hittade du Unive? Spelat här massor 2022, sedan sluta jag spela fivem. !:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka