Accepterad Sodaqvist | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sodaqvist

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198319075732

Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? Sodaqvist#9999

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ola Eriksson. Han föddes 1992 och är en trevlig person. Pratar mycket med folk men har sina gränser för vissa speciella individer. Inte en tuff man men han är inte klen, har några nära och kära. Ola har verkligen kämpat sig upp från en skrotbil till snart en BMW M4. Bil är viktigt för Ola eftersom det är riktigt schysst med en bra och snabb bil tycker han. Dansar ibland till musik på fester med go musik! Jobba för pengar som mest går för bilar och mat. Men alla fastnar inte för fordon och motorer. Ola's farfar Stefan som han en gång hette hade också ett stort intresse för bilar. Men han avled i en bilolycka 2007 med sin gamla Pontiac 1995, då hade Ola precis fyllt 15 år. De båda hade jobbat på bilen och Ola hade helt själv bytt sätena i bilen, han blev sjukt förkrossad. Men han fortsatte med bilar med minnet av sin farfar...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Stor SVENSK server där väldigt många är seriösa och schyssta. Skitkul tycker jag.
Jag kan bidra med ett gott rollspel, arbeta på olika platser där det behövs.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Flera polare som är medlemmar och servern är ju rolig. Det är kul att gå runt och prata med folk, bilträffar och köra motorcykel. Allt detta finns på Unive, tanka bilen. Precis som man vill ha det, verklighetsbaserat till 100%.

Hur hittade du Unive? Har flera kompisar som kör på Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Som mål skulle jag säga att bli rik, men det finns ju vissa vägar till det. Det blir som det blir, men jag själv kan påverka hur lätt det blir. Börja jobba på ett bättre jobb som t.ex mekonomen som bilmekaniker eftersom det verkar som ett schysst och roligt jobb.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli framgångsrik och tjäna mera pengar än vad jag gör nu och få rollspelet mera riktigt och roligare så sättet då jag kan t.ex hjälpa folk med deras bilar eller bara helt enkelt jobba. Men det kommer som det kommer satt säga.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Tillbaka