Accepterad Stickan 664 | Medlem ansökning [Lundgren.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stickan 664

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus Karlsson

Vad är ditt discord namn? M4RcUs_xx

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ola Wikström

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Beslutsam, Vilja och Konsekvent

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ola Wikström växte upp i trassliga förhållande. Hans mamma dog redan vid födseln, vilket gjorde att det skulle bli pappan som tog hand om lilla Ola. Men, pappan hade ett väldigt viktigt jobb som gjorde han fick resa mycket. Med ingen annan i bilden fick helt enkelt Ola ta hand om sig själv redan vid 8 års ålder. Inte 7 dagar i veckan men ibland kunde de gå 2 dygn innan pappan kom hem igen. Grannen hjälpte Ola väldigt mycket. Vid tidig tonår, började Ola röra sig ute om nätterna, och i och med det så hittade han snabbt kompisar som inte är lämpligt för en 13 årig pojke. Han började hålla på med skit. Räddningen kom när han träffade sin kärlek. Amelia. De gick hur bra som helst med äktenskapet, fram till en kille dög upp vid dörren på deras lägenhet och begärde tillbaka pengar från Ola. Ola vägrade ge honom vad han ville ha, men det skulle han ångra. Killen sköt Amelia i bröstet, som straff. Han kidnappar senare Ola. Ola lyckades rymma, men är just nu i en helt ny stad, med inga pengar eller nånting. Samma plan som jag hade i en annan stad. Bli känd, alla ska veta vem Ola Wikström är. Planen är att börja etablera sig, knyta kontakter, lära sig staden, för att senare kunna tjäna pengar, på ett eller annat sätt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP, då jag är väldigt seriös av mig, och tycker detta är skitkul. Spelade på en annan server innan, och försöker hela tiden tänka verkligt. Vad sker i verkligheten, och försöka rpa därefter

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det kan innebära att man tillexempel säljer en bil lite billigare, om motparten i fråga inte har de där extra tusenlapparna. det kan också innebära att man ger alla sina värdesaker till någon om man krigar med de, och vet att man förr eller senare kommer förlora. lite som att betala av sina lån (Läs: motståndare)

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag bröt mot powergaming förr. Jag krockade nere på staden med en annan person, men gick ut direkt, lagade bilen, för att sen gå fram till han o fråga. Jag lärde mig att rpa bättre med smärter och sånt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming: Du ska rpa på skador om du tillexempel är med i en krock. Metagaming: Innebär att du har discord uppe och pratar genom de för att få fördelar i tex, gängrelaterat våld. Om jag blir skjuten så berättar jag vart för min kompis. EJ OKEJ

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tar detta väldigt seröst

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka